شهرکرد- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد در سال ۵۷ تنها با یک آموزشکده کوچک فعالیتهای آموزشی خود را آغاز و اکنون با داشتن بیش از۷۰۰۰ دانشجو در استان می توان آنرا یکی از قطبهای علمی کشور معرفی کرد.

استان چهارمحال و بختیاری از قطب های علمی کشور است

به گزارش قدس آنلاین، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، همزمان با افتتاحیه دانشکده فنی و مهندسی شهرستان فارسان گفت: توفیقی نصیب  شد تا در شهر فارسان با افتتاحیه دانشکده فنی و مهندسی در خدمت شما باشم.
محمد فرهادی افزود: کار ساخت این دانشکده در سال ۹۲ به ۵۰ درصد پیشرفت رسیده بود و تاکنون ادامه داشت. این آموزشکده با زیر بنای ۵۰۰۰ هزار متر  با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان در سال ۹۶ تجهیز  و افتتاح گردیده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:در دانشکده فنی ومهندسی  شهر فارسان  رشته های گسترده و تخصصی با توجه به پتانسیل  موجود برای جذب دانشجو خواهیم داشت رشته های فنی ومهندسی،آب،صنایع کشاورزی و منابع طبیعی از جمله این رشته ها خواهندبود.
وی تصریح کرد:استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد در سال ۵۷ تنها با یک آموزشکده کوچک فعالیتهای آموزشی خود را آغاز  و اکنون  با داشتن بیش از۷۰۰۰ دانشجو در استان می توان آنرا یکی از قطبهای علمی کشور معرفی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.