۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 530884

مشهد- امروز ۲۹ اردیبهشت ماه از ساعت هشت صبح رسانه های نوشتاری، دیداری، شنیداری تصویری داخلی و خارجی منعکس کننده صحنه هایی هستند که خنثی کننده مدت ها برنامه ریزی و پیام سازی هزاران شبکه ماهواره ای، سایت ها و رادیوهای بیگانه علیه ایران است.

ملت ایران مشق عزت می نویسند

به گزارش قدس آنلاین، ‌امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی در حالی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود که مردم ایران برای انتخاب رئیس جمهور و اعضای شورای شهر مورد نظر خود زودتر از موعد در شعب اخذ رای حاضر شدند.

در حالی که رای گیری از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود، مردم یک ساعت زودتر از موعد در شعب اخذ رای حاضر شدند و در صف ایستادند تا در اعلام نظر خود از یکدیگر پیشی بگیرند.

روز درخشش ملت

در انتخابات امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت، اثر انگشت آنهایی که بر سر صندوق های رای حاضر می شوند یکی نیست، اما تاثیر همه آنها یکی است.

امروز شاهد سونامی رای مردمی هستیم که نشستن در خانه را بر نمی تابند و با حضور خود در پای صندوق های رای برای چندمین بار این پیام را می دهند که ما وطنمان را دوست داریم، آرمانهای انقلاب مان را پاس می داریم و ما یک همه عضو خانواده ایم هرچند باهم اختلاف سلیقه داشته باشیم.

امروز مردم ایران با حضور پرشور خود این پیام را به جهانیان خواهند داد که تهدید و خبرسازی هزاران شبکه ماهواره ای در این کشور بی اثر است و این مردم بصیر، راه امام خمینی (ره)، آرمان شهدا و منویات مقام معظم رهبری را فراموش نخواهند کرد.

امروز رای هر ایرانی متعهد، نشانی از وطن دوستی،احساس مسئولیت، یکرنگی و همدلی به خود می گیرد و مردم غیور و میهن دوست ایران زمین با حضور پرشکوه خود در حال آفریدن حماسه بزرگ دیگری هستند.

در این میان نوجوانان  و رای اولی ها  همچون سایر همسالان خود در اقصی نقاط کشور که تا چند سال پیش دست در دست پدر و مادر خود در حوزه ها حاضر می شدند، امروز به رشد و بلوغ رسیده اند تا برای اولین بار با رای دادن، در سرنوشت خود و میهن عزیز خویش شریک شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.