سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: به تعهدی که پای آن امضاء کرده‌ام پایبندم و هیچ تردیدی در کارم نخواهم داشت.

واکنش گل محمدی به احتمال جدایی اش از تراکتورسازی

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل محمدی در خصوص آخرین وضعیت کادر فنی تراکتورسازی، گفت: بعد از بازدید امکانات باشگاه در تبریز برنامه ریزی‌های لازم برای آغاز تمرینات صورت گرفته و در نخستین گام به دنبال انتخاب اعضای کادر هستم. در همین راستا با گزینه های مورد نظر هم مذاکره کرده ایم و به زودی با امضای قرارداد اعضای کادر فنی تراکتورسازی در فصل جدید معرفی خواهند شد.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص زمان بندی تمرینان این تیم هم گفت: ما برای آماده سازی تیم پیش از آغاز لیگ به 6 هفته تمرین نیاز داریم بر همین اساس طبق برنامه انشالله از روز بیستم خرداد تمرینات را آغاز می کنیم و امیدوارم همه بازیکنان هم در این تمرینات حضور داشته باشند که با تیم کامل و با قدرت کار را شروع کنیم. پیش  از شروع لیگ هم امیدوارم چند مسابقه تدارکاتی مفید داشته باشیم. 

گل محمدی در خصوص توافق مالی با مهدی کیانی گفت: من روز گذشته برای نخستین بار با مهدی کیانی برخورد داشتم که باید بگویم شخصیت فوق العاده ای دارد. افتخار می‌کنم کاپیتان خوبی مثل کیانی در کنار ماست که یک الگوی واقعی برای سایر اعضای تیم محسوب می‌شود. کیانی علاقه قلبی به تراکتور دارد و می خواهد با تمام وجود به تیم محبوش کمک کند.

سرمربی قرمزهای تبریز در پایان با اشاره به شایعاتی که پیرامون تردید وی برای ادامه همکاری با باشگاه مطرح شده گفت: از شنیدن این خبرها واقعا متعجب می‌شوم. اولا باید بگویم من به تعهدی که داده‌ام همیشه پایبند هستم و مطرح کردن این مسائل هیچ معنا و مفهومی ندارد. مشکلات زودگذر هستند و فکر می‌کنم از تمامی این مشکلات و حاشیه ها عبور می‌کنیم. ما در این راه نباید به موفقیت خودمان تردید داشته باشیم و با انرژی زیاد کار را آغاز خواهیم کرد. در حال حاضر هم مشکل خاصی وجود ندارد و مسئولان باشگاه به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.