شهرکرد- مدیر ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۱۵ زندانی جرایم غیرعمد با مجموع بدهکاری ۲۵ میلیارد تومان، نیازمند کمک خیران هستند.

۳۱۵ زندانی جرایم غیرعمد چهارمحال و بختیاری چشم‌انتظار کمک خیران هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، حافظ طاهری با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد زندانی ۱۹۶ نفر مربوط به بدهی مالی، ۹۷ نفر مربوط به مهریه و ۲۲ نفر مربوط به دیه غیرعمد هستند .

طاهری با اشاره به اینکه تعداد کل زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شده در سال گذشته ۱۶۰ نفر بوده است، گفت : میزان بدهی این تعداد زندانی ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که از این میزان پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از طریق رضایت طرفین و مابقی از طریق ستاد دیه کشور، منابع استانی و اعطا وام از طریق بانک‌های عامل تامین شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تعهد لازم از طرف خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان ۳۴۰ میلیون تومان بود، تصریح کرد : متاسفانه از این میزان تعهد تنها ۱۸۵ میلیون تومان از طرف خیرین جذب شد و جشن گلریزان به تنهایی جوابگوی آزادی زندانیان جرایم غیر عمد نبود.

مدیر ستاد دیه استان با اشاره به برگزاری شش جشن گلریزان در استان، ادامه داد: ۲۰ خردادماه برای نخستین بار در کشور جشن گلریزان دانشجویی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با همکاری ستاد دیه و با حضور مسئولین استانی و اساتید دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

طاهری گفت : خیران به منظور کمک به زندانیان جرایم غیرعمد می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری، از طریق شماره گیری کد #۷۷۷۷۰۳۸*۷۸۰ * مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.