رئیس جمهوری روسیه با انتقاد از رفتار واشنگتن در برابر پیونگ یانگ گفت: حتی اگر کره شمالی تمامی فعالیتهای هسته‌ای و موشکی خود را متوقف کند، آمریکا سامانه موشکی تاد را جمع نخواهد کرد.

پوتین: آمریکا از سامانه موشکی «تاد» دست نخواهد کشید

به گزارش قدس آنلاین، رئیس جمهوری روسیه در دیدار خود با مدیران رسانه های روسی و خارجی در سن پترزبورگ که در حاشیه برگزاری اجلاس اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ ۲۰۱۷ برگزار شد، با انتقاد از رفتار آمریکا در قبال پیونگ یانگ گفت که حتی اگر همین فردا هم کره شمالی تمامی آزمایش های هسته ای و موشکی خود را متوقف کند، باز هم واشنگتن به استقرار سامانه موشکی تاد در کره جنوبی ادامه خواهد داد.

وی همچنین در بخش دیگر از سخنان خود با مدیران رسانه ها بار دیگر تاکید کرد که کشورش در هیچ یک از اقدامات صورت گرفته برای هک های سایبری انجام شده دخیل نبوده است.

وی با اعلام اینکه شاید برخی از هکرهای میهن پرست در برخی از عملیات مذکور دخیل بوده باشند تا روابط روسیه با غرب را تحت تاثیر قرار دهند، گفت که مسکو قاطعانه اعلام می کند در هیچ یک از مراحل چنین اقداماتی دخیل نبوده است.

رئیس جمهوری سوریه ما بار دیگر تاکید کرد: البته هیچ هکری نمی تواند بر کمپین های انتخاباتی هیچ کشوری، نه در اروپا، نه در آسیا و نه در آمریکا تاثیرگذار باشد.

گفتنی است بسیاری از مقام ها و نهادهای آمریکا به ویژه دمکرات ها به شدت اصرار دارند که روسیه با هک های سایبری خود در کمپین انتخاباتی آمریکا دخالت داشته و شخص پوتین را حامی دونالد ترامپ و سیاستهای وی می دانند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.