مهلت ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته تمدید شد

  به گزارش «قدس آنلاین»،  ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ از روز یکشنبه ۷ خرداد ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شد و تا امروز شنبه ۱۳ خرداد ماه تعداد ۶۳ هزار و ۲۴۸ داوطلب برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند.

با توجه به اعلام برخی اصلاحات و کدرشته محل‌های جدید از سوی سازمان سنجش، مهلت ثبت‌نام برای داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکردند تا ساعت ۲۴ پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ماه تمدید شد.

تمام داوطلبان متقاضی باید در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام در شرکت در آزمون اقدام کنند، بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ برای ۲۰ کدرشته امتحانی که پذیرش در آنها با آزمون است در حوزه امتحانی برگزار می‌شود و کارت شرکت در آزمون سه‌شنبه ۱۰ مرداد منتشر می‌شود که داوطلبان تا پنجشنبه ۱۲ مرداد برای دریافت کارت مهلت دارند.

ظرفیت پذیرش این دوره‌ها به جز دانشگاه آزاد ۱۶۲ هزار و ۱۰۸ نفر است و داوطلبانی که علاقمند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند باید بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش در مهلت مشخص شده به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و بر اساس شرایط و ضوابط برای انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مربوط اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.