سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: به نظر من شکست ایران در 2 بازی ابتدایی لیگ جهانی خیلی نرمال بود.

خولیو ولاسکو: باخت های تیم ایران طبیعی بود/ بازی های سختی در تهران داریم

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی والیبال صربستان و آرژانتین بامداد امروز با دو پرواز متفاوت وارد تهران شدند تا به این ترتیب جمع تیم‌های حاضر در هفته دوم لیگ جهانی در تهران کامل شود.

اعضای هر دو تیم پس از ورود راهی هتل المپیک شدند. این در حالی است که بلژیکی‌ها یک روز زودتر یعنی بامداد سه‌شنبه وارد تهران شده بودند و دیروز یک جلسه تمرین هم انجام دادند.

خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین پس از ورود به تهران درخصوص این دوره از رقابت‌های لیگ جهانی و دیدار تیمش با ایران اظهار داشت: امسال در جریان رقابت‌های لیگ جهانی همه چیز مساوی و نزدیک است. تیم ایران سه بازی انجام داد که در دو مسابقه بازنده شد که به نظرم خیلی نرمال بود، چون پیش از این بازی رسمی برگزار نکرده بودند.

وی ادامه داد: سه بازیکن جوان به تیم ترکیب ایران اضافه شده، اما این تیم هنوز هم خوب بازی می‌کند که این امر نشان می‌دهد والیبال ایران بسیار پیشرفت کرده است. به هر حال ایران تیم قدرتمندی است و من شناخت خوبی از این تیم دارم.

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین خاطرنشان کرد: ما برای دیدار با ایران چند بازیکن مصدوم داریم و به همین دلیل بازی سختی در تهران خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.