خرم آباد - مدیر کل محیط زیست لرستان تاکید کرد: دستگاههای اجرایی لرستان به وظایف خود در سند مقابله با گرد و غبار عمل کنند.

دستگاه‌های لرستان به وظایف خود در سند مقابله با ریز گردها عمل کنند

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد فتحی بیرانوند پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه آمایش، آمار، محیط زیست و توسعه پایدار با موضوع مقابله با ریزگردها اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید موضوع ریزگردها و رفع مشکلات ناشی از آن به طور جدی در دستور کار دولت قرار گرفته و تمام دستگاهها موظفند برای برطرف کردن کانون های بحران اقدامات موثری در این زمینه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه کانون و منشاء ۹۰ درصد گرد و غبارها در خارج از کشور است گفت: اصلاح کانون های داخلی برای جلوگیری از گسترش این کانون ها و کاهش گرد و غبار در کشور باید در دستور کار قرر گیرد.

مدیر کل محیط زیست لرستان ضمن تشریح وظایف دستگاههای ذیربط به بررسی عملکرد  و گزارشهای ارائه شده توسط دستگاههای اجرایی استان در خصوص مقابله با پدیده ریزگردها پرداخت و خواستار تعهد و جدیت بیشتر دستگاهها درخصوص انجام وظایف مشخص شده در سند جامع مقابله با گرد و غبار استان و ارائه گزارش اقدامات  به دبیرخانه این کارگروه شد.

در ادامه این جلسه مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی نیز به تشریح عملکرد و اقدامات انجام شده در این­ خصوص پرداختند و این جلسه با جمعبندی رئیس سازمان مدیرت و برنامه ریزی استان و تاکید بر اجرای کامل سند مقابله با گرد و غبار در استان و نیز اجرای پروژه ها و برنامه هایی در خصوص مقابله با پدیده گرد و غبار و کاهش اثرات آن به پایان رسید.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.