ساری- رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیتهای ترافیکی در جاده های ارتباطی استان تا روز شنبه۲۷ خرداد خبر داد.

محدودیت های ترافیکی تا ۲۷ خرداد در جاده های مازندران اعمال می شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی وتسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیتهای ترافیکی تا روز شنبه در جاده های ارتباطی استان اعمال می شود.

وی افزود: تردد موتور سیکلت ها به جز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری تا ۶ صبح روز شنبه۲۷خرداد از محورهای کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محورکرج چالوس ممنوع است گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۲۳ روزجمعه ۲۶ خرداد از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعدازظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلرها در محور هراز ممنوع و تردد کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز، فردا از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در محور فیروزکوه هم تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۶ خرداد از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی درمورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.