بجنورد- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در جشن گلریزان شهرستان مانه و سملقان گفت: جشن های گلریزان تبلور همدلی، سخاوتمندی و منش کریمانه است.

جشن های گلریزان تبلور همدلی، سخاوتمندی و منش کریمانه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان زندانها و اقدامات امنیتی کشور، جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان مانه و سملقان، با حضور رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، مدیر کل زندانها، امام جمعه و مسؤلان قضایی و اجرایی شهرستان برگزار شد .

حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: فلسفه وجودی جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر دانست و افزود: امیدواریم خیران با کمک های خود موجب بازگشت زندانیان جرایم غیر عمد به کانون گرم خانواده شان در ماه خدا شوند.

وی کمک به آزادی زندانیان جراوم غیر عمد را کمک به کاهش آسیب های اجتماعی دانست و اعلام داشت: جشن های گلریزان تبلور همدلی، سخاوتمندی و منش کریمانه است .

حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه مانه و سملقان نیز در این مراسم گفت: راز محبوبیت امامان و ائمه معصومین را در ارتباط با خدا، خدمت به مردم، شجاعت و سلحشوری و سخاوت جود و بخشش عنوان کرد.

وی امام حسن مجتبی(ع) را نمونه بارز کرامت دانست و خاطر نشان ساخت این امام همام در طول زندگی سرشار از معنویت خود بارها وسایل زندگی شخصی خود را به نیازمندان ودر راه ماندگان اعطاء کرد.

مدیر کل زندانهای استان نیز در حاشیه این مراسم از وجود ۷۱ زندانی جرائم غیر عمد در سطح زندانهای استان با بدهی حدوداً سه میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: با کمک هایی که خیرین ونیکوکاران استان در جشن های گلریزان خواهند داشت تعدادی از این افراد از زندان آزاد خواهند شد.

پژمان پروین آزادی ۱۹۸ زندانی جرائم غیر عمد را از زندانهای خراسان شمالی در سال ۹۵ را ماحصل تلاش های ستاد دیه، مساعدت‌های ستاد دیه کشور و کمک خیرین و نیکوکاران دانست و بر اهتمام بیشتر در این سنت حسنه تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.