مشهد- معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از شروع به کار پنجمین دوره پویش همه باهم بخوانیم در قالب جشنواره تابستانه از خرداد تا ۱۵ شهریور سال جاری خبر داد.

برگزاری جشنواره تابستانه «همه با هم بخوانیم» در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ابراهیمی گفت: با توجه به استقبال خوب مردم از پویش کتاب خوانی دوره‌های قبل، این دوره به صورت جشنواره تابستانه برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری پنجمین دوره پویش همه باهم بخوانیم را از خرداد تا ۱۵ شهریور ماه اعلام کرد و افزود: در این دوره ۱۱ کتاب فاخر با رویکردهای هویت انقلابی و دینی، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، حمایت از تولید ملی و نگاه ویژه به حوزه کودک و نوجوان برای علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی پنج جایزه یک میلیون تومانی، ۱۱۰جایزه هفتگی و ده‌ها جایزه دیگر به ارزش ۳۷ میلیون تومان عرضه شده است.
ابراهیمی گفت: ۱۱کتاب منتخب برای این دوره پویش همه باهم بخوانیم شامل کتاب‌های چله عشق، گوهریکدانه(عمومی)، گیرنده پدرم(پدران)، به استقامت سرو، لقمه حلال، خوراک چهار فصل (مادران)، مکتب خانه، علی اکبر (نوجوان و جوان) و کالای ایرانی، گنجشک‌های گوهرشاد، زباله(کودک) که برای گروه‌های مختلف سنی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه حضوری به ۱۱ فرهنگسرای سطح شهر، فروشگاه‌های پاتوق کتاب و شهر کتاب نسبت به تهیه کتاب‌های جشنواره اقدام کنند یا به صورت غیر حضوری با ارسال عدد ۳ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۸ کتاب سفارش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.