مشهد- رئیس دفتر سیاسی انصار الله یمن با بیان اینکه رسانه‌های اسلامی تحکیم‌کننده وحدت میان مسلمان هستند، گفت: قلم یک شمشیر برنده است که می تواند حق را بیان کند و شخص شایسته در قلمی که میزند راه را روشن می کند.

رسانه‌های اسلامی تحکیم‌کننده وحدت میان مسلمان هستند

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم الدیلمی پیش از ظهر یکشنبه در آیین آغاز به کار نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در مشهد با اشاره به اینکه امیدواریم به زودی شاهد پیروزی نهایی در عراق باشیم، بیان کرد: امروز نشانه هایی از وحدت را در عراق می بینیم و باید به دنبال رساندن کشتی خودمان به ساحل نجات باشیم.

وی با بیان اینکه در برابر توطئه های دشمنان خودمان مردانه ایستادگی کنیم، اظهار کرد: این اجلاس می تواند فرصت مناسبی برای بررسی مصوبه های قبلی و اقدامات صورت گرفته باشد.

رئیس دفتر سیاسی انصارالله یمن با  بیان اینکه امروز وقتی سخن از رسانه می کنیم خودمان را در یک جبهه می بینیم، افزود: امروز با توجه به آگاهی مردم ما می طلبد به دنبال همکاریی باشیم تا وحدت میان امت اسلامی ما را تحکیم بخشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مولفه ها این است که در چارچوب اهداف ترسیم شده حرکت کنیم، گفت: قلم یک شمشیر برنده است که می تواند حق را بیان کند و شخص شایسته در قلمی که میزند راه را روشن می کند.

الدیلمی با اشاره به اینکه امروز یک نبرد تمدنی بین مردم یمن و دشمنانشان وجود دارد، تصریح کرد: یمن جایگاهی ویژه در گذشته جهان اسلام داشته و امروز موضوع یمن هم به واسطه حمایت مردم این کشور از فلسطین از نقشه های شوم آمریکا و اسرائیل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.