۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
کد خبر: 543591

اختلاف خانوادگی انگیزه ای شد که زن ۶۵ ساله، همسر خود را به قتل برساند.

اختلاف خانوادگی راز قتل همسر

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در این خصوص، گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره خودکشی در یکی از روستاهای این شهرستان، عوامل گشت کلانتری سریعا به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در صحنه مشاهده کردند مردی حدودا ۶۷ ساله بعلت اصابت گلوله از ناحیه قفسه سینه و شکم بر روی تخت محل نگهبانی فوت کرده است.

سرتیپ نیا افزود: در تحقیقات اولیه پلیس و بنا به اظهارات همسر مقتول، خودکشی مقتول با اسلحه شکاری به نظر می رسید.

وی اضافه کرد: با بازسازی مجدد صحنه تیر خوردگی، کارآگاهان پلیس آگاهی به موضوع خودکشی مشکوک شده و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

این مقام انتظامی گفت: با تلاش و پیگیری سریع ماموران پلیس آگاهی تنها مظنون این حادثه که همسر مقتول بود برای بازجوئی به پلیس آگاهی احضار و در کمتر از ۲۴ ساعت با پرده برداشتن از جنایتی هولناک، به قتل همسر خود اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: قاتل ۶۵ ساله اختلاف خانوادگی را تنها دلیل قتل همسر خود دانست و گفت روز قبل از جنایت همسرم با فرو کردن سرم در حوض آب قصد خفه کردنم را داشت که از دست وی فرار کردم و شب حادثه وقتی همسرم در اتاق محل نگهبانی خواب بود، اسلحه را از پشت سر وی بلند کردم و باشلیک گلوله به طرف سینه و شکمش، او را به قتل رساندم.

 سرتیپ نیا افزود: قاتل پس از تکمیل شدن پرونده در اجرای دستور مقام قضایی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.