به گزارش قدس آنلاین، خالد شفیعی بعد از امضای قرارداد با تیم اف سی سئول کره جنوبی عنوان اولین بازیکن ایرانی حاضر در لیگ کره جنوبی را از آن خود کرد. مراسم معارفه این بازیکن ایرانی در کنار بازیکن دیگر جدید این تیم امروز برگزار شد.
۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
کد مطلب: ۵۴۳۹۹۶
مراسم معارفه خالد شفیعی بازیکن ایرانی تیم اف سی سئول کره جنوبی برگزار شد.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه




نظر شما