معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت خدماتی به احزاب به معنای تقسیم امکانات ارائه نمی‌دهد.

دولت بین احزاب کشور تقسیم امکانات نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: سفرم به خوزستان، توفیقی بود که یک بار دیگر در مشهد الشهدای ایران حضور پیدا کنم چون سرزمین مقدسی است. بخشی از جلسه من با فرمانداران بود که عمده مسائل مطرح بر پایه تحرک بخشی و توجه به پیگیری پروژه‌ها و فعالیت‌هایی که همه دستگاه‌های اجرایی باید انجام دهند، بود.

وی افزود: در سطح استان استاندار، معاونان وی و مدیران کل باید کارها را انجام دهند. در سطح شهرستان‌ها، فرمانداران و روسای دستگاه‌ها و در نهایت به تبع آن، بخشداری‌ها باید امور را انجام دهند.

احمدی عنوان کرد: عصر امروز نیز جلسه‌ای برای تشکیل خانه احزاب در خوزستان داشتیم و به‌عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس کمیسیون ماده ۱۰ احزاب کشور وظیفه داشتم برای نمایندگانی که از دفاتر احزاب در استان و دارای برگه قانونی هستند به استان آمده و در آستانه برگزاری انتخابات برای خانه احزاب خوزستان دیداری داشته باشم.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: در درجه اول، احزاب چون چارچوب، مرامنامه، اساسنامه و ساختار تشکیلاتی دارند باید دارای برنامه و پاسخگو باشند. باید بتوانیم مطالبات مردم را در قالب احزاب شکل داده و ساماندهی کنیم چون پاسخگویی دولت‌ها به‌طورکلی در برابر قدرت‌هایی مثل احزاب بهتر به نتیجه می‌رسد.

احمدی بیان کرد: در درجه دوم، کمک به احزاب است که دولت باید انجام دهد و قانون اساسی ما می‌گوید تعیین حق سرنوشت با مردم هست و به نظر من بهترین راه‌حل این اعمال تعیین حق سرنوشت، احزاب هستند.

وی ادامه داد: دست همه احزاب خوزستان را که فعالیت می‌کنند می‌بوسم و ان شاء الله که هم به لحاظ کیفی و هم کمی خود را توسعه دهند. در عین حال بسیار خوشحالم که خانه احزاب در خوزستان افتتاح می‌شود و به زود آغاز به کار می‌کند.

احمدی گفت: دولت که خدماتی به احزاب به معنای تقسیم امکانات باشد، ارائه نمی‌دهد و احزاب خودشان باید فکری به حال خود کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.