یزد- رئیس پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح بازدید از مانتوفروشی های سطح شهر یزد خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح از ۳۸۶ مانتوفروشی بازدید و ۲۸ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

۲۸ مانتوفروشی متخلف در یزد پلمب شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: طرح مقابله با تولید و توزیع مانتوهای نامتعارف و همچنین بازدید از این واحدهای صنفی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر یزد به مرحله اجرا درآمد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: ماموران اداره نظارت براماکن این پلیس در راستای اجرای این طرح از ۳۸۶ مانتوفروشی بازدید و ۲۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب پلمب شدند.

رضایی ادامه داد: همچنین در این بازدیدها به تعدادی از متصدیان این واحدهای صنفی به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی، رعایت نکردن شئونات اسلامی، استفاده از مانکن غیرمتعارف و ... تذکر داده و تعهد اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد تصریح کرد: در این طرح تعداد ۵۷ واحد صنفی نیز مورد اخطار قرار گرفته و ۶ واحد صنفی به علت استفاده از نام های غیرمجاز (بیگانه) به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی شدند.

سرهنگ رضایی در پایان افزود: در مدت اجرای طرح به کلیه متصدیان واحدهای صنفی در خصوص رعایت شئونات اسلامی، عدم توزیع و فروش البسه و مانتوهای نامتعارف، جلوباز، پارچه توری و بدن نما که الگوبرداری از فرهنگ غرب می باشد، تذکرات و آموزش های لازم داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.