مشهد- سلسله جشن‌های دخترانه «من مثل معصومه» که همزمان با آغاز دهه کرامت در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) آغاز شد، با حضور یکهزار و ۶۰۰ دختر نوجوان پایان یافت.

جشن‌های «من مثل معصومه» با شرکت ۱۶۰۰ دختر نوجوان پایان یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، میهمانان این جشن‌ها که به مدت ۵ روز در ایام ابتدایی دهه کرامت برگزار شد، تشکل‌های تخصصی حوزه دختران، دختران و مادران شهدای مدافع حرم، معتکفین رضوی، مخاطبان هفته عفاف و حجاب و عموم دخترانی بودند که به صورت پیامکی در این جشن‌ها ثبت نام کرده بودند.

این جشن‌ها با توجه به اصول و مبانی اسلامی و معرفی حضرت معصومه(س) به عنوان بهترین الگوی دختر توسط حوزه دختران موسسه جوانان آستان قدس رضوی در اردوگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

از اهداف دیگر این جشن‌ها می‌توان به ایجاد فضایی معنوی و شاد خاص دختران نوجوان در چارچوب اخلاقی، تقویت و استمرار ارتباط با مخاطبان دختران شناسایی شده در مراسم اعتکاف رضوی، ایجاد ارتباط با مخاطبین تشکلهای شهر مشهد، دختران شهدای مدافع حرم و بودن اشاره کرد.

جشن‌های دخترانه "من مثل معصومه" با برنامه‌هایی همچون داستان‌واره، مسابقه و بازی‌های هدفدار، سرود، مولودی‌ خوانی، مسابقه، ارتباط با بچه ها، استعداد یابی، نوشتن خاطرات و فضاسازی‌های مخصوص استقبال و پذیرش دخترانه اجرا شد. همچنین تمامی مخاطبین، از بازی‌های گروهی و هدفمند این اردوگاه استفاده کرند.

سلسله جشنهای دخترانه «من مثل معصومه» در ۷ نوبت، همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی در روزهای ابتدایی دهه کرامت برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.