جانشین فرمانده کل ارتش گفت: هر دیداری که فرماندهان و مسئولان لشکری خدمت رهبرانقلاب می‌رسند یکی از مواردی که معظم له به آن توصیه می‌فرمایند بحث سربازان و رسیدگی به این قشر مهم از نیروهای مسلح است.

رسیدگی به سربازان توصیه همیشگی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی است

به گزارش قدس آنلاین، امیر پوردستان جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیداری صمیمی با تعدادی از کارکنان وظیفه ستاد ارتش با اشاره به نقش و اهمیت سرباز در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در فرهنگ اسلام، سرباز جایگاه ویژه ای دارد.

 وی با بیان اینکه سرباز در نظام اسلامی دارای جایگاه ویژه‌ای می‌باشد و در متون دینی اهمیت این جایگاه به خوبی مشخص است، افزود: در متون دینی ما، بزرگان اسلام از خداوند طلب جایگاه سربازی کرده‌اند چرا که سرباز دارای اهمیت بالایی بوده و همیشه و در هر میدانی پیروز است.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه گفت: در هر دیداری که فرماندهان و مسئولان لشکری توفیق شرفیابی خدمت رهبر معظم انقلاب را پیدا می‌کنند یکی از مواردی که معظم له به آن توصیه می‌فرمایند بحث سربازان و رسیدگی به این قشر مهم از نیروهای مسلح می‌باشد.

امیر پوردستان در ادامه به برخی اقدامات انجام شده به جهت خوشایند سازی خدمت برای کارکنان وظیفه اشاره کرد و بومی سازی محل خدمت، مناسب سازی فضای پادگانها، استفاده از تخصص سربازان، بهبود نسبی وضعیت حقوق و مزایای سربازان و توجه به بهداشت و درمان آنها از طریق صدور دفترچه خدمات درمانی را از جمله کارهای انجام شده در این راستا دانست.

وی در پایان با بیان اینکه وضعیت سربازها می‌تواند و باید بهتر از امروز باشد و روز به روز بهتر شود، افزود: ما در نظر داریم با استفاده از نظر خود سربازان در زمینه خوشایند سازی دوران خدمت کارکنان وظیفه اقدام کنیم تا انشاءالله همه ما سربازان خوبی برای آقا امام زمان(عج) و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) باشیم.         

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.