یک نماینده مجلس روسیه توصیه کرد: تحریم‌هایی علیه کوکاکولا، مارس و پروکتر اند گمبل وضع شود.

یک نماینده روسی خواستار تحریم کوکاکولا شد

به گزارش قدس آنلاین، «سرگی میرونوف» رهبر حزب «فقط روسیه»، گفت: روسیه باید مجموعه‌ای از اقدام‌های متقابل را در برابر تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه وضع کند؛ مسکو می‌تواند کالاهای روزمره برندهای بزرگ آمریکایی را با کالاهای ساخت روسیه جایگزین کند.

مبرونوف اعلام کرد: قفسه‌های فروشگاه‌های ما از کالاهای غربی پر شده است. اینجا در روسیه ما چه نیازی به محصولات کارخانه‌های پپسی، کوکاکولا، و مارس داریم که خدا می‌داند از چه چیزهایی ساخته شده‌اند. تولیدکنندگان داخلی نوشیدنی‌های غیر الکلی، لبنیات، اسنک، و شیرینیجات با خوشحالی بازار روسیه را با محصولات خود پر خواهند کرد.

وی افزود: تولیدکنندگان روسی می‌توانند کالاهای مرد نیاز خانوارها و لوازم آرایشی را هم تامین کنند و به این ترتیب مسکو می‌تواند برندهای پراکتر اند گمبل و جانسون اند جانسون را از بازار روسیه منع کند.

این قانون‌گذار عنوان کرد: هیچ دلیل محکم اقتصادی برای سپرده‌گذاری یک چهارم از ذخایر بین‌المللی روسیه در اوراق بهادار آمریکایی وجود ندارد.

میرونوف اضافه کرد: جنگ جنگ است و در مورد روسیه متخاصم باید بفهمد که هرچه ضربه محکم‌تری بزند، ضربه محکمتری هم در پاسخ دریافت خواهد کرد. حال ما چطور باید پاسخ بدهیم؟ اول این‌که ما باید سرمایه‌های ذخایر خارجی خود را از اوراق بهادار خزانه آمریکا بیرون بکشیم.

رهبر حزب «فقط روسیه» ادامه داد: نهادهای دولتی روسیه باید نرم‌افزارهای مایکروسافت را کنار بگذارند و از برنامه‌های لینوکس استفاده کنند. او همچنین شرکت‌های روسی‌ را که از بیم تحریم‌های آمریکا در کریمه سرمایه‌گذاری نمی‌کنند، مورد شماتت قرار داد.

براساس این گزارش در دوم آگوست دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا قانون تحریمی را برای مقابله با رقیب دیرین خود روسیه امضا کرد که پیشتر توسط سنای آمریکا و مجلس نمایندگان با اکثریت مطلق به تصویب رسیده بود.این قانون جدید تحریم‌های گسترده جدیدی را بر روسیه، ایران و کره شمالی اعمال ‌کرد و اختیارات ترامپ برای تعلیق این محدودیت‌ها را کاهش داد.

منبع: اسپوتنیک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.