رئیس دانشگاه آزاد گفت: سرمایه این دانشگاه، ساختمان نیست بلکه نیروی انسانی سرمایه این دانشگاه است.

سرمایه دانشگاه آزاد نیروی انسانی است

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد رهبر عصر امروز در مراسم معارفه رئیس دانشگاه آزاد استان تهران و واحد تهران – مرکز در مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه آزاد افزود: در دانشگاه آزاد ساختمان و امکانات کامپیوتری سرمایه نیست بلکه نیروی انسانی سرمایه ما به شمار می رود و ما امروز از توان آنها بسیار کم استفاده می کنیم.

وی گفت: در دانشگاه آزاد، نیروهای محقق و باهوش وجود دارد اما توان آنها اتلاف می‌شود و اگر نتوانیم پژوهش های دانشجویان تحصیلات تکمیلی را مدیریت کنیم به این معنی است که اتلاف نیروی انسانی داشته ایم.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: باید ایمان را در میان دانشجویان تقویت کنیم تا در کنار فعالیت های علمی، این موضوع نیز مورد توجه قرار گیرد.

رهبر خاطرنشان کرد: تغییر مدیریت به نوعی شبیه به دو امدادی است و آمد و رفت مدیران باید موجب حرکت رو به جلو شود.

رئیس دانشگاه گفت: از زحمات دکتر جاسبی تشکر می کنیم و دانشگاه آزاد با عنایت امام راحل، مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی از یک نهال به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: این دانشگاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خلاء جدی آموزش عالی را به خوبی برطرف کرد و امروز باید به عنوان یک فرصت از آن بهره برداری کرد.

رهبری اضافه کرد: این دانشگاه به موضوع تولید علم و ارتقاء جایگاه بین المللی خود در رتبه های جهانی تلاش کرده اما باید در این زمینه بیشتر فعالیت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد تصریح کرد: باید تولید علم بخصوص تولید علم در این دانشگاه در راستای رفع نیازهای کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: برنامه جدی ما در این دانشگاه رفع مشکلات کشور است که یکی از این مشکلات مسئله بیکاری بخصوص بیکاری فارغ التحصیلان است. بنابراین باید دانشجویانی را تربیت کنیم تا جرأت تبدیل علم خود به فعالیت های کارآفرینانه را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.