سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: به کرات به بازیکنانم تذکر دادم که نباید اشتباه کنیم. ما باید بازی با پرسپولیس را فراموش کنیم و دیدید که چه بازی‌هایی انجام دادیم.

میثاقیان: با تیم خطرناکی بازی داریم/ پرسپولیس را که متوقف کردیم هجمه‌ها سرازیر شد

به گزارش قدس آنلاین، اکبر میثاقیان در نشست خبری قبل از دیدار با نفت تهران اظهار داشت:روز عکاس را به همه عکاسان خوب کشور تبریک می‌گویم. در مورد بازی هم باید بگویم همه بازی‌ها سخت است و همه بازی‌ها پرفشار است. با تیم خطرناکی بازی داریم و امتیازات خوبی هم جمع کرده و نماینده ایران در آسیا است.

وی افزود: به کرات به بازیکنانم تذکر دادم که نباید اشتباه کنیم. ما باید بازی با پرسپولیس را فراموش کنیم و دیدید که چه بازی‌هایی انجام دادیم.

میثاقیان تاکید کرد: در این سالها هر جا بودم تماشاگران زیادی داشته و بارها گفته ام ابومسلم که بودم تماشاگر خیلی زیاد می‌آمد اما حالا خیلی تماشاگر کم می‌اید. می‌دانم راه دور است اما اگر بیایند خیلی لطف می‌کنند.

میثاقیان در خصوص اینکه آیا مصدوم و محرومی در ترکیب تیمش دارید یا خیر، گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی سیاه‌جامگان در پاسخ به سوال خبرنگاری که نفت تهران با شرایطش از پیش بازنده است، گفت: این سوال، سوال خوبی نیست و آنها بازیکنان باتجربه‌ای داردند و شما فردا می‌بینید که بازی کردن مقابل این تیم چقدر سخت است. ما باید خیلی مراقب باشیم و حواسمان به همه چیز باشد و مطمئن باشید هر تیمی به زمین برود و بجنگد می‌تواند برنده باشد.

سرمربی سیاه‌جامگان با اشاره به پیروزی پدیده مقابل استقلال گفت: به اعضای تیم پدیده تبریک می‌گویم که باعث خوشحالی مردم مشهد شدند ما هم باید مراقب باشیم تا اشتباه نکنیم و از تیممان چشم برنداریم. 

وی در خصوص هجمه‌هایی که بعد از تساوی سیاه‌جامگان با پرسپولیس وارد شده است،‌گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و ما واقعآً تلاش کردیم تا آنها را متوقف کنیم، چون مقابل پرسپولیس ایستادیم هجمه‌ها به ما وارد شده است. همه اشتباهات ما را دیده‌اند و جالب است تمام خطاهای سیاه‌جامگان حتی در برنامه‌های تلویزیونی به تصویر کشیده شد، اما این مسائل درست نیست و نباید مجموعه باشگاه خیلی راحت زیر سوال برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.