زاهدان-عاملان شهادت سرباز وظیفه «محمد حسین رستگار» و بسیجی «عارف آسکانی» که در حادثه بخشداری بخش پیشین شهرستان سرباز به شهادت رسیده بودند، در کمتر از ۷۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

عاملان شهادت سرباز نیروی انتظامی و یک بسیجی در شهرستان سرباز دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: یگان های عملیاتی پلیس با همکاری ماموران سپاه پاسداران با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان شهادت سرباز نیروی انتظامی و یک بسیجی شدند.

وی افزود: در یک عملیات مشترک ماموران سپاه پاسداران با همکاری یگان های اطلاعاتی پلیس پس از شناسایی مخفیگاه این اشرار در یکی از روستاهای بخش پیشین شهرستان سرباز این دو شرور مسلح را دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به مقر انتظامی پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه این اشرار در مقر انتظامی پلیس به شهادت سرباز وظیفه محمد حسین رستگار و بسیجی عارف آسکانی و به شهادت رساندن یکی دیگر از کارکنان وظیفه سپاه پاسداران که چندی پیش در این شهرستان به شهادت رسیده بود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس و سایر نیروهای امنیتی در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.