رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سال گذشته معوقات ۹سال ایثارگران به مبلع ۵ هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان پرداخت شد.

۵ هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان معوقات ایثارگران پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی امشب در شورای ادارای استان اظهار داشت: از سال ۷۶ تا سال ۹۴ معوقات خانواده ایثارگران پرداخت نشده بود که سال گذشته این معوقات به مبلغ ۵ هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان پرداخت شد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ شهدای اسلامی افزود: سال گذشته این کنگره در مشهد برگزار و از والدین شهدای ۱۲ کشور اسلامی در این کنگره دعوت شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ما امنیت امروز کشور را مدیون شهداو ایثارگران و آزادگان هستیم بیان کرد: سال گذشته به دستور مقام معظم رهبری و رئیس جهمر ۴۲۰ هزار دیدار از خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان در سراسر کشور انجام شد و توصیه می‌کنم مسئولان استانی این دیدارها را انجام دهند.

شهیدی با بیان اینکه آغاز کار دولت یازدهم همراه با مشکلات فراوان و تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران بود، خاطرنشان کرد: زمانی که دولت یازدهم آغاز به کار کرد شرایط به گونه‌ای بود که میزان استخراج ما از نفت به صورت روزانه یک میلون بشکه بود و کشورهایی که نفت را خریداری می‌کردند آمریکا پول آن را برای دارو و غذا بر می‌داشت و تحریم‌ها به گونه‌ای بود که قرار بود پرونده تحریم‌ها به شورای عالی امنیت برود.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم بخشی از مشکلات کشور را رفع و امنیت خوبی را برقرار کرد، گفت: مسئله برجام که با رهنمودهای مقام معظم رهبری انجام شد هر چند آمریکا در مقابل برجام ایستاده و نمی‌گذارد اجرا شود اما باز هم منافعی برای کشور داشته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بهترین منفعت ما از برجام جدایی آمریکا و اروپا است و آن‌ها در حال حاضر از کشور ما حمایت می‌کنند، تصریح کرد: مسئله بانک‌ها و خرید و فروش نفت از دیگر منافع برجام برای کشور است.

شهیدی با بیان اینکه دولت دوازدهم فعالیتش را رسما از دیروز آغاز کرده است، ادامه داد: اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری برای دولت دوازدهم ضروری است و ما باید بکوشیم با سیاست‌های دولت حرکت کنیم همانگونه که رئیس جمهور به شایسته سالاری و جوان‌گرایی سفارش کرده است باید عمل کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.