یزد - یادواره شهیدان رجایی و باهنر ، ۲۴۰ شهید کارمند یزد ، شهدای منا و شهید مدافع حریم امنیت پیش ازظهر پنجشنبه در مسجد روضه محمدیه یزد با حضور مسئولان و مردم استان برگزار شد.

بزرگداشت شهدای دولت، منا و شهید مدافع حریم وطن در یزد برگزار شد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، در این مراسم که با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، استاندار، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم ولایتمدار حضور داشتند یکی از استادان حوزه و دانشگاه، گفت: عزت و اقتدار کشور مدیون خون شهیدان و جانفشانی رزمندگان اسلام است.
حجت الاسلام علی فرشاد، اظهارداشت: یزد دارای سبقه دینی بسیار قوی ای در کشور است  از شهرهای مردمان مومن و ولایتمدار است و باید برنامه های فرهنگی که در استان اجرا می شود باید در شان مردم استان باشد و فعالیت های فرهنگی و هنری در یزد در راستای ارتقای دین و معنویت باید باشد.

وی افزود: شهیدان با تاسی به حضرت امام حسین (ع) و تبعیت از ولایت فقیه با قدرت در برابر دشمنان ایران اسلامی تا پای جان ایستادگی کردند و دینمداری ، ولایتمداری و قانونمداری سه رکن موفقیت نظام و ملت قهرمان ایران در برابر دسایس استکبار جهانی است
فرشاد تصریح کرد: مردم و مسئولان باید همواره تابع ولایت فقیه به عنوان مهمترین ثمره انقلاب اسلامی باشند و لحظه ای در برابر استکبار عقب نشینی نکنند
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.