ساری- دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران خواستار اجرای قانون همسان سازی بازنشستگان شد.

خواستار اجرای قانون همسان سازی بازنشستگان هستیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نصرالله دریابیگی روز دوشنبه در مراسم تکریم از بازنشستگان مازندران اظهار کرد: کدام مسول می تواند با ماهی یک میلیون تومان در شرایط فعلی زندگی کند که از بازنشستگان چنین انتظاری دارند و این در حالی است که همین مقدار نیز با تاخیر چند ماهه پرداخت می شود.

وی با اشاره به بدهی ۱۴۵ هزار میلیاردی دولت به  سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال گذشته از دولت خواست نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کند تا بخشی زیادی از مشکلات این سازمان حل شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: از نمایندگان مجلس هم انتظار داریم در کمیسیون ها به طرح های مغایر با منافع بازنشستگان رای منفی دهند.

۵۰ درصد جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

استاندار مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت کشور، یعنی از هر دو نفر ایرانی یک نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: باید در جهت به حداقل رساندن دغدغه معیشتی بازنشستگان تلاش کنیم چون این کار انگیزه سایر نیروها را برای خدمت بیشتر فراهم می کند.

ربیع فلاح جلودار تجارب بازنشستگان را گنجینه ای ارزشمند خواند و افزود: یکی از دغدغه های مهم این قشر، بیمه و خدمات بهداشتی و درمانی است که با اجرای طرح تحول سلامت گامی بلند برای ارائه خدمات مناسب درمانی و بهداشتی به آحاد جامعه بویژه بازنشستگان برداشته شد.

وی اضافه کرد: تنها در مازندران بیش از یکهزار میلیارد تومان در حوزه زیرساخت های بهداشت و درمان و ارائه خدمات درمانی هزینه شد.

همچنین مدیرکل تامین اجتماعی مازندران ضمن تبیین عملکرد این سازمان در سطح کشور و استان به اقدامات مثبت و رو به جلوی دولت یازدهم در این حوزه اشاره کرد و از برنامه های آینده این سازمان گفت.

سید علی اصغر محمودی با اشاره به انتخاب مجدد علی ربیعی به عنوان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اظهار امیدواری کرد: این تثبیت مدیریتی با انتخاب مجدد دکتر نوربخش در سازمان تامین اجتماعی نیز رخ دهد تا شاهد رفع بسیاری از معضلات و مشکلات این حوزه در دولت دوازدهم باشیم.

در پایان این مراسم از بازنشستگان نمونه ی تامین اجتماعی مازندران تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.