یزد - نماینده مردم تفت و میبد درمجلس گفت: تعامل، تخصص، تجربه و کارآمدی از جمله شاخص‌های تعیین شده برای استاندار یزد بوده و توجه به توان اجرایی و مدیریتی افراد یکی از اولویت‌های تعیین انتخاب استاندار است.

تخصص، تجربه و کارآمدی از جمله شاخص‌های تعیین شده برای استاندار یزد است

به گزارش قدس آنلاین، کمال دهقانی فیروزآبادی درمورد انتخاب استانداریزد اظهار داشت: چند شاخص راهبردی برای استاندار یزد از سوی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تعیین شده و بحث بومی و غیربومی بودن استاندار یزد مسئله‌ای انحرافی است.

وی افزود: متأسفانه برخی از رسانه با دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای، بحث بومی و غیربومی بودن استاندار را مطرح می‌کنند، درحالی که من خودم چند سال به عنوان مدیرغیربومی در سمت معاون سیاسی استاندار یکی از استان‌های کشور خدمت کردم.

این نماینده مجلس با بیان این‌که اجرایی ومدیریتی یکی از شاخص‌های تعیین افراد برای انتخاب استاندار یزد است، افزود: تعامل، تخصص، تجربه و کارآمدی از جمله شاخص‌های تعیین شده برای استاندار یزد بوده و توجه به توان اجرایی و مدیریتی افراد یکی از اولویت‌های تعیین انتخاب استاندار است.

دهقانی بحث بومی و غیربومی بودن استاندار یزد را مسئله ای انحرافی عنوان کرد و ادامه داد: رسانه‌ها باید با فعالیت‌های حرفه‌ای و درست خود فارغ از توجه به مسائل حاشیه‌ای مسئولان را در انتخاب شایسته‌ترین فرد برای مسئولیت استانداری یزد همراهی کنند.

این مسئول تصریح کرد: در بسیاری از مواقع بوده که افراد بومی قادر به مدیریت و اجرای برنامه‌های توسعه ای برای استان و محل زندگی خود نداشتند و مدیران غیر بومی بسیار خوب و مطلوب در راستای توسعه هر چه بیشتر استان‌های کشور اثرگذار بودند.

وی در پایان با بیان این‌که بسیاری از مدیران و ظرفیت‌های اجرایی استان یزد به عنوان مدیران غیربومی در نقط مختلف و پست های سازمانی در حال ارائه خدمت هستند،‌ تصریح کرد: بررسی توان افراد مورد توجه مردم استان قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.