مشهد- مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در پی درج گزارش قدس، خبرهای خوشی برای انتقال جمعه بازار مهرآباد اعلام کرد.

جمعه بازار مهرآباد تا دو ماه آینده منتقل می‌شود

قدس آنلاین-گروه استان ها-احمد محبی در گفت‌وگو با گزارشگر ما از انتقال جمعه بازار مهرآباد تا دو ماه آینده خبر داد.

وی با بیان اینکه این بازار به بلوار شهید شوشتری واقع در انتهای پنج تن منتقل خواهد شد، گفت: عملیات ساخت بازار جایگزین تاکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مقام مسئول دلیل تأخیر پیش آمده در انتقال جمعه بازار مهرآباد را هم مسائل مرتبط با معارضات ملکی در جانمایی جدید بازار عنوان کرد و افزود: هم اکنون نیز بخشی از این مسائل باقی مانده که امید است هر چه زودتر به نتیجه برسد.

وی زمان قبلی تعیین شده برای این بازار را هم ۶ ماهه دوم سال ۹۶ اعلام و اظهارامیدواری کرد این بار هرگز خلف وعده نشود.

برخی انتقادات منصفانه نیست

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری مشهد برخی انتقادات را نسبت به اوضاع جمعه بازار رد کرد و گفت: سازمان میادین شهرداری تنها وظیفه ساماندهی روز بازارها را دارد و رسیدگی به مابقی مشکلات جزو وظایف دستگاه‌های متولی دیگر است.

محبی با بیان اینکه به عنوان مثال رفع مسائل ترافیکی این منطقه در اختیار پلیس راهور است، افزود: از این رو محکوم کردن سازمان میادین شهرداری، غیرمنصفانه است.

وی با اشاره به همکاری قابل قبول شماری از دستگاه‌های متولی در این بازار اظهار داشت: ولی برخی تعلل‌ها از سوی دیگر دستگاه‌ها نیز نباید دلیل جمع کردن این بازار باشد.

راضی به نارضایتی نیستیم

این مقام مسئول با اشاره به پیگیری هایی که سازمان میادین شهرداری برای انتقال جمعه بازار مهرآباد داشته، گفت: ما هم راضی به نارضایتی شهروندان نیستیم.

محبی حذف واسطه گری و ایجاد رفاه حال مردم منطقه را دلایل راه اندازی جمعه بازار عنوان کرد و افزود: البته در راستای تحقق این اهداف معارضاتی نیز وجود داشته که همواره درصدد رفع آن‌ها بوده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.