مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال به نحوه بلیت فروشی باشگاه پرسپولیس برای دربی به شدت اعتراض کرد.

اعتراض مسئول برگزاری لیگ برتر به نحوه بلیت فروشی باشگاه پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، در حالیکه بیرون از ورزشگاه آزادی تماشاگران تعدادی بلیت در اختیارشان قرار گرفته است، شایعات بسیار زیادی پیرامون ایجاد بازار سیاه بلیت فروشی و اینکه چرا باید بلیت فروشی با وجود اعلام قبلی در ورزشگاه آزادی انجام بگیرد مطرح شده است. در این خصوص سعید فتاحی به خبرنگار فارس گفت: مسئولیت بلیت فروشی مسابقه امروز بر عهده باشگاه پرسپولیس است و آنها باید پاسخگوی این موضوع باشند.

وی افزود: تا آنجایی که من می‌دانم هیچ بلیت فروشی قرار نبوده در ورزشگاه آزادی انجام شود و شاید تنها به دلیل اینکه تعدادی از هواداران از شهرستان‌ها خود را به تهران رسانده‌اند تعداد کمی بلیت به صورت دستی در اختیار آنها قرار گرفته است. 

فتاحی در خصوص اینکه گفته می‌شود بیش از ۴ هزار بلیت در ورزشگاه آزادی فروخته شده است، گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم و شاید تعداد بلیت‌های فروخته شده به صورت دستی به عدد ۱۰۰۰ هم نرسیده باشد اما همانطور که گفتم مسئولیت فروش بلیت در مسابقه امروز و نحوه توزیع آن بر عهده باشگاه پرسپولیس است.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص انتقال خبرنگار شبکه خبر به بیرون از ورزشگاه گفت: همانطور که از روز گذشته بارها تأکید کرده بودیم دوربین‌های تلویزیونی حق حضور در ورزشگاه آزادی را ندارند امروز با این موضوع مقابله کردیم ضمن آنکه باید تأکید کنم ما به احترام باشگاه‌ها که خواهان دریافت حق پخش تلویزیونی هستند و ۷۰ درصد هزینه‌های آنها به وسیله حق پخش تأمین می‌شود از ورود دوربین‌ها جلوگیری کردیم.

وی افزود: تنها دوربین‌های پخش زنده حق حضور در استادیوم را دارند و برای پوشش زنده مسابقه اجازه این کار را دارند در غیر این صورت همانطور که روز گذشته اعلام شد در صورتی که حتی چند ثانیه از فیلم مسابقه امروز پرسپولیس و استقلال در رسانه‌ای منتشر شود از آن رسانه شکایت خواهد شد زیرا رسانه‌های محترم گروهی باید برای این کار با اسپانسر برگزاری مسابقه امروز قرارداد امضاء می‌کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.