بجستان- مدیر آموزش و پرورش بجستان گفت: امسال دانش آموزان و فرهنگیان با شرکت گسترده تر در راهپیمایی ۱۳ آبان فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل را رساتر سر خواهند داد.

دانش آموزان و فرهنگیان امسال فریاد مرگ برآمریکا را رساتر سر خواهند داد

به گزارش قدس انلاین، عصر امروز حسن عزیزی مدیر آموزش و پرورش بجستان در گفتگو با خبر نگار ماگفت: به منظور شرکت گسترده تر و هرچه با شکوه تر هزاران نفر از دانش آموزان و فرهنگیان بجستان در  راهپیمایی سیزدهم آبان ماه امسال جلسات متعددی گرفته شده و هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

حسن عزیزی افزود: سیزدهم آبان امسال نسبت به چند سال گذشته حساس تر و مهمتر باید نمود پیدا کنند زیرا با توجه به اینکه مقارن با روز کاری دانش آموزان می باشد نقطه عطفی در بحث انتقال سیاستهای استکبار و غرب ستیزی  بوده واین اتفاق حرکت دانشجویان و شهادت دانش آموزان در این روز لازم است بیش از پیش زنده نگه داشته شود.

مدیر آموزش و پرورش بجستان گفت: لازم است احاد مردم نیز در کنار دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده و با ابراز انزجار از سیاستهای خصمانه غرب و در راس آنها آمریکا اعلام کنند که با وحدت و انسجام از هرگونه تک صدایی و تفرقه که منجر به جسارت زیاده خواهان و استکبار در راس آنها آمریکا باشد دوری کرده و متحد برای نابودی استکبار تلاش خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.