کرمان - درحالی که فدراسیون کشتی در سایت خود تغییر محل بازی های کشتی جام شاهد را اعلام کرده اما مسئولان سیرجانی بر میزبانی این شهر برای رقابت های کشتی بین المللی تاکید دارند.

آمادگی سیرجان برای میزبانی کشتی بین المللی جام شاهد

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که سایت فدراسیون کشتی از تغییر محل برگزاری مسابقات بین المللی کشتی شاهد از سیرجان به تهران یا کرج خبر می دهد اما رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان می گوید: سیرجان برای میزبانی مسابقات کشتی بین المللی جام شاهد آمادگی کامل دارد.

 گل محمدی می افزاید: مرحله آخر انقعاد قرارداد با شرکت هواپیمایی زاگرس جهت انتقال ورزشکاران  به  سیرجان در حال انجام است  و طی چند ساعت آینده انجام  و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در مصاحبه با کمیته اطلاع رسانی مسابقات کشتی بین المللی جام شاهد گفت: طی چند روز گذشته مسئولان شهرستان و استان، تمامی توان خود را برای  میزبانی شایسته از این تورنمنت بین المللی گذاشته اند.

گل محمدی در ادامه ضمن تشکر از اصحاب رسانه به عنوان حامی همیشگی ورزش سیرجان گفت: خبر منعکس شده توسط سایت فدراسیون جهت حساسیت روی موضوع ترانسفر ورزشکاران از تهران به سیرجان بوده است که  ظرف چند ساعت آینده اصلاح خواهد شد.

مسابقات بین المللی کشتی جام شاهد قرار بود ۶ تا ۱۱ آذر در سیرجان برگزار  شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.