کرج- فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۱۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری دو متهم در یک عملیات مشترک با پلیس غرب استان تهران خبر داد.

کشف ۱۲۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی تهران والبرز

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار  عباسعلی محمدیان  در تشریح این خبر گفت: بنا بر اطلاعات بدست آمده مشخص شد شخصی اهل یکی از استان های شمال غربی کشور قصد تحویل گرفتن مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در محور شهریار- کرج را دارد.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر البرز به محل اعزام و به صورت نامحسوس محور مذکور را تحت کنترل قرار دادند که در نهایت خودروی مذکور مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفت.

سردار محمدیان گفت: با توجه به اینکه محل انجام عملیات، حوزه استحفاضی پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب استان تهران بود با آن پلیس نیز برای انجام عملیات مشترک هماهنگی شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با رصد نامحسوس تحرکات نامبرده مشخص شد که متهم مواد مخدر را تحویل گرفته و قصد انتقال آنها را دارد.

وی ابراز داشت: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه خودروی پژوی نامبرده را متوقف و در بازرسی از اتومبیل او دو کیسه حاوی هفت بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۶۸ کیلو و ۱۰۰گرم کشف کردند.

سردار محمدیان اظهار کرد: در ادامه عملیات ماموران با هماهنگی مقام قضایی به منزل محل دپو مواد مخدر اعزام و شخصی را که در آنجا حضور داشت دستگیر کردند.

وی گفت: مأموران با بررسی منزل مورد نظر مقدار ۶۰کیلو و۸۸۰ گرم تریاک که در اتاق خواب و داخل کمد دیواری به طرز بسیار ماهرانه ای پنهان شده بود کشف کردند.

کشف ۲۰ کیلوحشیش در یک خودرو

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد

سرهنگ مهدی فضلی علیشاه در تشریح این خبر گفت:در پی اخبار مردمی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز قرار گرفت که پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت خبر با تلاش ماموران خودروی سواری ام وی ام متعلق به وی شناسایی شد.

 این مقام انتظامی ادامه داد: با رصد فعالیت این شخص، مشخص شد به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان های شرقی کشور تحویل گرفته و با جاساز آن درون خودرو در حال انتقال به تهران و استان البرز می باشد که بلافاصله اکیپی از ماموران به محور های اصلی این استان و محل احتمالی تردد سوژه اعزام و  خودرو مذکور را مشاهده و تعقیب کردند.

سرهنگ فضلی علیشاه افزود: پس از  اطمینان از وجود مواد مخدر در داخل وسیله نقلیه خودرو متوقف و ماموران وارد عمل شده و راننده را دستگیر کردند.

این مسئول بیان داشت: ماموران پس از بازرسی خودرو مقدار ۲۷ کیلوگرم حشیش در ۲۶ بسته که در قسمت زیر صندلی  شاگرد به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.  

متهمان این پرونده پس از بازجویی و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.