کرج- رئیس دانشگاه پیام نور البرز با بیان اینکه در چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری البرز شاهد رشد ۴۰ درصدی غرفه ها هستیم گفت: افزایش یافته است، گفت: در این نمایشگاه از هفت ایده برتر در هفته پژوهش استان تجلیل می شود.

افزایش ۴۰ درصدی غرفه در چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسحاق جلالیان در حاشیه افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری البرز که در سالن امام علی (ع) دانشگاه پیام نور کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه این نمایشگاه با ۷ کمیته کار خود را آغار کرده است  افزود: سه کمیته حراست، قراردادها و امور حقوقی و ارزشیابی برای اولین بار در کمیته ها گنجانده شده اند.

وی در ادامه گفت: بر اساس آمار به دست آمده تعداد غرفه های امسال در مقایسه با سال گذشته به میزان  ۴۰ درصد افزایش داشته است.‌

جلالیان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۴۵ غرفه در این نمایشگاه دایر است, افزود: بدون شک تا پایان هفته پژوهش تعداد آنها افزایش می یابد.

وی با اشاره به برخی برنامه های این هفته ابراز کرد: تجلیل از برگزیدگان هفته، برگزاری فن بازار و تجلیل از ایده های برتر از بخش های این نمایشگاه محسوب می شود.

جلالیان خاطر نشان کرد: به کمیته ایده های برتر بیش از ۳۵۰ ایده ارسال شد که ۱۹کپ داور این ایده ها را داوری کردند.

رییس دانشگاه پیام نور استان البرز در پایان افزود: داوران ۱۲ ایده برتر را انتخاب کرده اند که هفت مورد از آنها در پایان هفته به عنوان ایده برتر معرفی می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.