زاهدان- فرمانده انتظامی استان از انهدام شبکه زمین خواری و رفع تصرف هزار و ۶۰۰ متر مربع زمین به ارزش ۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال در چابهار خبر داد.

رفع تصرف بیش از ۴ میلیارد ریال از اراضی ملی در چابهار

به گزارش قدس آنلاین،سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در راستای انجام وظایف کنترلی و نظارتی پلیس امنیت عمومی و به دنبال اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت شبکه ای از عوامل و متصدیان یک شرکت در شهر چابهار در خصوص زمین خواری و انجام معاملات غیرقانونی اراضی دولتی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام یک سری کار اطلاعاتی، فردی سودجو که در قالب بنگاه و مشاور املاک اقدام به تنظیم و صدور مدارک غیرقانونی خرید و فروش اراضی و ترغیب شهروندان بی بضاعت در جهت خرید اراضی مذکور و ساخت و ساز غیرمجاز در جهت رونق کسب و کار خود می کردند، شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی یک نفر از این افراد سودجو در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

سردار قنبری تصریح کرد: در این عملیات، هزار و ۶۰۰ متر مربع زمین در محدوده اراضی تصرفی و دولتی با ارزش ریالی حدود ۴ میلیارد ۴۸۰ میلیون ریال که طی چندین فقره خرید و فروش مورد معامله غیر قانونی شده بود رفع تصرف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.