قزوین_ جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: طرح زمستانه پلیس با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و امدادی از امروز۲۰ آذرماه آغاز شده است و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

طرح زمستانه تا پایان اسفندماه جاری در قزوین ادامه دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ سلمان امیری پیش از ظهر دوشنبه در آغاز طرح زمستانه که در پلیس راه قزوین-زنجان صورت گرفت، اظهار داشت: باتوجه به اینکه استان قزوین با استان هایی همچون گیلان، همدان، مرکزی، مازنداران و تهران همجوار است، روزانه ۳۵۰ تردد خودرو در شرایط عادی و بین ۸۰۰ تا یک میلیون تردد در ایام تعطیل صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه با استان‌های مرکزی و شمالی در ارتباطیم، افزود: وجود بزرگراه‌ها، گردنه‌های برف گیر و راه‌های روستایی مهم همچون گردنه کوهین، قسطین لار، آوج و هجیب مرکز تردد بسیاری از خودروها است که همیشه مورد توجه ویژه مسؤولان قرار دارند. 

جانشین  فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: اسکان مسافران دغدغه بسیار جدی در شرایط بحرانی است که در سال جاری هم باید در این خصوص هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد و هلال احمر و پلیس راه و اوقاف باید جلسات تعاملی را برقرار کنند.

امیری بیان کرد:  ۲۸دستگاه در امور ترافیکی و راه‌ها مشارکت دارد که لازم است مثل سنوات گذشته این تعامل و همکاری بین دستگاه های استان قزوین برقرار و ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: نیازمند حضور گسترده همکاران خود در اورژانس هستیم چراکه ۵۰ درصد از تصادفات فوتی در سر صحنه و ۵۰ درصد در انتقال به بیمارستان یا در بیمارستان صورت می‌گیرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: محور ضیاءآباد به اشتهارد، قزوین- ساوه و قزوین همدان دوربین نصب شده اما راه اندازی نشده که باید این موضوع سریع تر حل شود. 

امیری خاطرنشان کرد: طرح زمستانه پلیس با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و امدادی از امروز۲۰ آذرماه آغاز شده است و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.