گیلان-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت:این بنیاد برای درمان خانواده‌های ایثارگران با ۴۸۰ مرکز درمانی و بیمارستان قرارداد منعقد کرده است.

۴۸۰مرکز درمانی و بیمارستان در خدمت خانواده شهدا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، عبداله پاکاری در نشست با همسران شهدا گفت: این بنیاد برای درمان خانواده‌های ایثارگران با ۴۸۰ مرکز درمانی و بیمارستان قرارداد منعقد کرده است و اکثر بیمارستان ها و داروخانه های اصلی گیلان با این بنیاد طرف قرارداد هستند تا به مشکلات درمانی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران رسیدگی شود .

وی تصریح کرد:در خدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران با توجه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه مشکل اشتغال و جذب فرزندان وجود دارد که در بازار کار و جذب ،فرزندان شهدا و فرزندان ایثارگر در اولویت قرار دارند .

پاکاری افزود:هیچ مشکلی در سرمایه گذاری فرزندان شاهد در بخش های خصوصی با توجه به عدم استخدام دولتی وجود ندارد و به همین دلیل دولت برای اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر بسته های انگیزشی در نظر گرفته است و در صورتی که این واحدها فرزندان شهید را جذب کنند از تسهیلات ویژه ای می توانند استفاده کنند .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد:باید برای نیازهای درمانی و عاطفی خانواده‌های شهدا در گذشته برنامه ریزی می‌شد تا در سنین کهولت آنها با مشکلات مواجه نباشند.

وی یادآور شد: همه عزت و اقتدار کشور به بهای خون شهدا حاصل شده است و تنها بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی نمی‌تواند مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را حل کند که باید دیگر دستگاههای دولتی بتوانند دراین امر مشارکت و کمک کنند .

وی ادامه داد:همسران شهدا از مصادیق عملی ایثار و شهادت هستند و تمام تلاش این بنیاد نیز بر حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار گرفته است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.