تیم ملی هندبال ایران با غلبه بر تیم ژاپن به عنوان پنجم هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

تیم ملی هندبال ایران با شکست ژاپن پنجم آسیا شد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی هندبال مردان ایران در ادامه هجدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا در سوآن کره جنوبی، صبح امروز جمعه ۶ دی ماه برای کسب رتبه پنجم و ششم به مصاف تیم ژاپن رفت. این بازی در نهایت با نتیجه ۳۳ بر ۲۸ به سود ایران تمام شد و تیم کشورمان در رده پنجم این رقابتها قرار گرفت. 

تیم ملی هندبال ایران در مرحله گروهی مسابقات با تیم های ژاپن و ازبکستان هم گروه بود که تیم ازبکستان را با نتیجه ۳۷  بر ۱۸  مغلوب کرد، سپس تیم ژاپن را ۳۷ بر ۳۲ شکست داد تا به عنوان سرگروه به مرحله دوم (مرحله یک چهارم نهایی) صعود کند. 

ملی پوشان ایران در این مرحله با تیم های عربستان، کره جنوبی و عمان در گروه اول قرار گرفتند و در این مرحله برابر عربستان با نتیجه ۲۶ بر۲۳ متحمل شکست شدند.

در دومین دیدار گروه به مصاف تیم کره جنوبی بهترین تیم قاره آسیا رفتند. شاگردان «ماچک» علی رغم بازی بهتر نتوانستند بر چشم بادامی های کره پیروز شوند و با نتیجه ۲۸ بر۲۵ نتیجه این بازی را واگذار کردند تا به این ترتیب با قبول دو شکست از راهیابی به مرحله نیمه نهایی و شانس ایستادن بر روی سکو و دریافت مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان باز بمانند. 

ملی پوشان در نهایت در دیدار پایانی مرحله دوم نیز برابر عمان با نتیجه ۴۰ بر۲۵ به برتری رسیدند.

ندبالیست های ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا صبح امروز برای کسب مقام پنجمی برای دومین بار به مصاف تیم ژاپن رفتند که با برد برابر این تیم، رتبه پنجم این دیدارها را برای خود ثبت کردند. 

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ دی تا هشتم بهمن ماه در سوآن کره جنوبی برگزار می شود. مسابقه نیمه نهایی امروز و مسابقه فینال و رده بندی روز یکشنبه هشتم بهمن ماه برگزار خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.