گیلان - نشستی در خصوص محصول فناوری شرکت فناور افشانه گیاه خزر در زندان های استان گیلان برگزار شد .

استفاده از محصولات شرکت فناور افشانه گیاه خزر در زندان های استان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان ، نشستی درخصوص بررسی استفاده از محصول فناورانه شرکت افشانه گیاه خزر در مجموعه اداره‌کل‌زندان‌های استان گیلان با حضور رییس پارک علم و فناوری گیلان و مدیرکل اداره زندان‌ها در پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت فناور افشانه گیاه خزر در خصوص مشخصات محصول شرکت خود توضیحاتی ارائه نمود و گفت این محصول کاملا گیاهی بوده و هیچ گونه عوارضی شیمیایی نداشته و هیچ‌گونه آلودگی محیط زیستی به همراه ندارد.

در این نشست مقرر شد تا جهت استفاده از این محصول پس از مراحل قانونی و عقد قرارداد، تا پایان سال جاری در یکی از ساختمان‌های این اداره کل مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

شرکت فناور افشانه گیاه خزر با ایده محوری «تولید آزمایشی افشانه حشره کش گیاهی» به عنوان یک شرکت نوپا با حمایت پارک علم و فناوری گیلان توانست محصول حشره کش گیاهی را روانه بازار نماید این حشره کش قابلیت از بین بردن کامل حشراتی مانند کنه، شپش و ساس را دارد، همچنین بدلیل گیاهی بودن آن هیچ‌گونه عوارض جانبی محیط زیستی نداشته و براحتی قابل استفاده در منازل و آپارتمان‌ها نیز می باشد.

جهت کسب اطلاع بیشتر می توانید به وب سایت شرکت به نشانی www.afshanegiah.ir مراجعه نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.