یزد - رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ۲۲بهمن از اعیاد ملی ایرانیان می باشد و به جاست که این روز به نام یوم الله نام گرفته است .

۲۲بهمن از اعیاد ملی ایرانیان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد فخرالدینی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهارداشت: رسانه ها ی خارجی از ماهها قبل برای کم رنگ نشان دادن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن تلاش کرده اند و ملت ما باید آگاه و بصیر باشند.

وی افزود: دشمنان برای سرنگونی انقلاب ایران سرمایه گذاری های بسیاری را انجام داده اند  و در طول این ۴۰سال افراد و کشورهای مختلفی می خواستند انقلاب ایران را سرکوب کنند اما خواست و اراده خداوند توطئه آنها را نقش بر آب کرد .

 حجت الاسلام فخرالدینی تصریح کرد: رسانه های خارجی هر لحظه در حال فراکنی درمورد انقلاب ایران هستند و مردم فهیم باید آگاه و هوشیار باشند  و حق را از باطل تشخیص بدهند و ما اطمینان کامل داریم که مردم ایران با آگاهی کامل از تمام نقشه های استکبار حضور باشکوهی در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال دارند .

این مسئول، از اصحاب رسانه استان درخواست نمود برای خنثی کردن اهداف شوم دشمن و بازتاب دادن حضور مردم انقلابی استان در این مراسم حضور گسترده ای داشته باشند و در انعکاس اخبار این راهپیمایی بزرگ تلاش وافری داشته باشند .

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: راهپیمایی ۲۲بهمن استان یزد همزمان با سراسر کشور در بیش از ۸۰نقطه استان یزد برگزارمی شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.