بجنورد- سرپرست معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از استقبال حدود ١٤ هزارنفری مردم استان از فیلم‌های فجر در سومین دوره از این جشنواره خبر داد.

استقبال ١٤هزارنفری از جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری اظهار داشت: حدود ١٤هزار نفر در سومین دوره از جشنواره فیلم فجر به سالن سینما گلشن آمدند و میزان فروش گیشه نیز بیش از ٢٢ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: خوشبختانه میزان سرانه مصرف فرهنگی در استان افزایش پیداکرده است و این دوره از جشنواره فیلم فجر نیز نسبت به ادوار گذشته با استقبال بیشتری مواجه شده است.

حیدری عنوان کرد: فیلم فجر در واقع عصاره سینمای ایران بوده و برگزاری این جشنواره نیز سرآغازی برای رویدادهای خوب در این حوزه است.

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه سال گذشته ١٣ هزار نفر از فیلم‌های جشنواره فجر در استان استقبال کردند، افزود: با توجه به فضای رسانه‌ای ایجادشده در خصوص این جشنواره، امسال میزان استقبال افزایش پیدا کرد.

گفتنی است؛ هم‌زمان با برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در پایتخت، سومین دوره این جشنواره در خراسان شمالی نیز با اکران ١٦ فیلم فاخر این جشنواره از ١٤ بهمن‌ماه جاری آغاز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.