کرج- دبیر هیئت کشتی استان البرز از برگزاری بزرگترین لیگ کشتی باشگاهی کشور در این استان خبر داد.

برگزاری بزرگترین لیگ کشتی کشور در البرز

جهانگیر ترابی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: لیگ کشتی استان البرز با حضور بیش از ۷۰ تیم در ۴ رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان از جمعه هفته گذشته آغاز شده است.

وی افزود: تعداد تیم های شرکت کننده و گستردگی رده های سنی یک حدنصاب جدید در کشتی کشور محسوب می شود و به گفته مسئولان فدراسیون کشتی بزرگترین لیگ کشتی کشور به شمار می رود.

ترابی با بیان اینکه مسابقات لیگ کشتی البرز زمینه ساز رقابت سالم تمام باشگاه های فعال استان شده است گفت: در مسابقات لیگ استان شاهد حضور تمام مراکز آموزشی کشتی و باشگاه های فعال از نقاط مختلف استان هستیم.

دبیر هیئت کشتی استان البرز به زمان بندی برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: لیگ کشتی البرز پایان هر هفته در سالن تختی کرج و به شکل متمرکز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده این لیگ در ۴ هفته به انجام خواهد رسید و قهرمانان رده های مختلف در سال جاری معرفی خواهند شد.

ترابی در پایان گفت: برگزاری لیگ منظم در استان ها امتیاز ویژه ای برای ارزیابی از سوی فدراسیون کشتی محسوب می شود و البرز در این بخش به طور قطع جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.