عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به پیروزی این تیم در دربی پایتخت گفت: خیال ما از برد مقابل پرسپولیس راحت بود و حتی می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم.

برای پیروزی در دربی نگرانی نداشتیم/ مطمئن باشید مقابل العین بازنده نخواهیم بود

به گزارش قدس آنلاین، درخصوص برتری آبی‌پوشان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه من برد استقلال را پیش‌بینی کرده بودم و خیالم از این بابت راحت بود. بازی خوبی شاهد بودیم و استقلال در نیمه اول کاملا تیم برتر میدان بود و مالکیت توپ و زمین را برعهده داشت. 

وی افزود: در همان شرایطی که بازی در اختیار ما بود موفق شدیم گل را به ثمر برسانیم و می‌توانستیم حتی بیشتر هم به پرسپولیس گل بزنیم. خوشبختانه استقلال بازی‌اش را به پرسپولیس تحمیل کرد و آن چیزی که می‌خواستیم در زمین پیاده شد. 

زمانی درخصوص عقب‌نشینی استقلال در نیمه دوم گفت: یکی از برنامه‌های شفر این بود که بازیکنان پرسپولیس را خسته کند. آنها نیاز به گلزنی داشتند و به خاطر همین سرمربی ما تصمیم گرفت با این شیوه حریف را خسته کرده و بازی را کنترل کند. شما دیدید که پرسپولیسی‌ها از دقیقه 75 به بعد نای دویدن نداشتند. 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه ممکن است این تیم را در سفر به امارات همراهی کند، گفت: ما قطعا دست پر برمی‌گردیم و باز هم می‌گویم در امارات بازنده نیستیم. 

به نقل از فارس، وی درخصوص اینکه چه پاداشی را برای بازیکنان استقلال در نظر گرفته‌اند گفت: مطمئن باشید با هماهنگی هیات مدیره در اولین فرصت پاداش بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد چون به آنها قول داده بودیم. 

زمانی در پایان در پاسخ به این سوال برانکو قبل از بازی عنوان کرده بود که برای این مسابقه سورپرایز دارد گفت: به نظرم برانکو در چیدمان نفراتش همان کاری را انجام داد که استقلال می‌خواست و من این را از ترکیب ابتدایی پرسپولیس و روند مسابقه متوجه شدم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.