۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 594223

جوین_ فرماندار شهرستان جوین گفت: شهرستان جوین پارک تفریحی مناسبی ندارد واین عقب ماندگی محرز است و تا کنون تلاش ها برای ایجاد پارک تفریحی به نتیجه نرسیده است.

 شهرستان جوین بدون پارک تفریحی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شهرستان جوین که به نگین سبز خراسان رضوی مشهور است، امادریغ از یک پارک تفریحی که متاسفانه مسئولین شهر هم به فکر ایجاد پارک در شهر نقاب نیستند.  

فرماندار شهرستان جوین گفت: کمبود امکانات تفریحی در شهر نقاب و شهرستان جوین برای مردم آزار دهنده است و کارمندان ادارات و خانواده هایشان نیز علاقه ای به سکونت در شهر نقاب ندارند.  

حسین جمشیدی تصریح کرد: در مجموعه شهرستان جوین با توجه به قدمت چندین ساله شهری و شهرستانی از نظر امکانات تفریحی بسیار عقب مانده است.  وی تاکید کرد: فرمانداری تلاش گسترده ای برای ایجاد پارک در شهر نقاب انجام داده و مقدمات احداث پارک را فراهم کرده است، ولی شهرداری تاکنون رغبتی به اجرای پروژه نشان نداده است و این تلاش ها به نتیجه نرسیده است.  

نایب رئیس شورای شهر نقاب گفت: حدود سه دهه پیش در بدو تاسیس شهرداری نقاب که هنوز شورای شهر تشکیل نشده بود و اختلافات محله ای دامنگیر شهرنقاب نشده بود، پارک فجر شهرنقاب که حدود ۳۰۰۰ متر وسعت دارد، ایجادشد.  

علی اصغر وکیلی خاطر نشان کرد: ما شرمنده شهروندان نقابی و مهمانان و گردشگران هستیم، چون نتوانسته ایم به طور مطلوب انجام وظیفه کرده و پارک تفریحی برای مردم شهر نقاب فراهم کنیم.  

وی اظهارداشت: ایجاد پارک ۵ هکتاری در جنوب شرقی شهرنقاب حد فاصل میدان بسیچ و بیمارستان قمر بنی هاشم جوین کلید خورده و نقشه پارک تصویب شده است، ولی با سنگ اندازی عده ای این مهم به سر انجام نرسیده است.  

وکیلی به همکاران خود در شورای شهر توصیه کرد: بیایید برای پیشرفت شهرمان هم دل و هم زبان شهردار را به ادامه کار پارک ۵ هکتاری شهر نقاب ترغیب کنیم و اگر زمین دیگری در محلات دیگر شهر به ایجاد پارک اختصاص یافت، آماده همکاری هستیم.  

عضو دیگر شورای شهرنقاب گفت: مایه تاسف است که پس از ۲۴ سال که از تاسیس شهرداری نقاب سپری شده است، شهروندان نقابی برای تفریح به مزارع و دشت ها و باغات مردم بروند.  

حسن منجی فر افزود: با کارشکنی های متعدد تعدادی از اعضای سابق شورای شهرنقاب موضوع به فرمانداری و استانداری وکار گروه کمیسیون منابع طبیعی وکشاورزی ارجاع شده که مورد تصویب قرارگرفته، ولی شهردار از اجرای پروژ خودداری می کند.  

وی تاکید کرد: شهردارنقاب موظف است نسبت به تسریع در اجرای پروژه پارک ۵ هکتاری شهر نقاب اقدام کند، در غیر این صورت شورای شهر طبق قانون و مقررات اقدام خواهد کرد.  

یکی از شهروندان نقابی گفت: اهالی شهر نقاب در ایام تعطیل به علت نبود پارک ناچارند، اوقات فراغت خودرا در مزارع کشت و صنعت و کارخانه قند جوین سپری کنند.  

مهدی ملک فر تصریح کرد: مسوولین کشت و صنعت شهرستان جوین به علت آسیب های وارده به مزارع و کشتزارها مانع توقف مردم در مزارع هستند، ما هم انصافا حق را به جانب مسئولین کشت و صنعت شهرستان جوین می دانیم.  

وی اظهار داشت: با این اوصاف تکلیف مردم برای تفریح در ایام تعطیل چیست، ما از شهردار و شورای شهر قاطعانه تقاضای اجرای پروژه پارک تفریحی در شهر نقاب راداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.