عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید پشتیبانی ما از ملت‌های مظلوم منطقه متوقف شود، گفت: عزت و آبروی کشور در گرو مقاومتی است که ایران در برابر دشمنان تا امروز آن را ادامه داده است.

پشتیبانی جمهوری اسلامی از ملت‌های مظلوم ادامه دارد/ عزت و آبروی کشور در گرو مقاومت است

به گزارش قدس آنلاین، اکبر رنجبرزاده امروز در خصوص اقدامات اخیر کشورهای منطقه و دادن امتیازات متعدد به آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار کرد: این باج دادن‌های کشورهای منطقه و باج گرفتن‌های استکبار جهانی همه مقطعی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر  یک طوفان در منطقه ایجاد شده که فضا را غبارآلود کرده است، افزود: در چنین شرایطی فرصت‌طلبان خارجی به دنبال گرفتن باج گرفتن هستند تا بتوانند منافع مادی خود را تامین کنند.

*کشورهای غارتگر به دنبال حل مشکلات اقتصادی خود هستند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای غارتگر به دنبال حل مشکلات اقتصادی خود هستند و به چیز دیگری فکر نمی‌کنند، یادآور شد: آنها می‌خواهند به شعارهای انتخاباتی که به شهروندان خود وعده داده بودند جامه عمل بپوشانند و لذا می‌خواهند با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در برخی از کشورهای منطقه بیداری اسلامی شکل گرفته و حاضر به همکاری با عربستان سعودی و رژیم کودک‌کش نیستند، گفت: لذا عدم همکاری کشورهای مسلمان منطقه با استکبار آنها را به تلاطم انداخته است.

رنجبرزاده با ذکر این مثال که فردی که در حال غرق شدن است به هر ترفندی دست می‌زند تا جان خود را نجات دهد، تصریح کرد: از آنجایی که کشورهای دوست و هم‌پیمان رژیم غاصب صهیونیست در وسط دریای پرتلاطم قرار گرفتند و دست‌آویزی هم برای نجات ندارند قطعا غرق خواهند شد؛ هر چند که ممکن است گاهی به شی ناپایداری هم تکیه کرده و به صورت مقطعی جان آنها را از خطر نگاه دارد.

*آینده روشنی در انتظار کشورهای مسلمان و فلسطین است

وی با بیان اینکه بدون شک و تردید آینده روشنی برای کشورهای مسلمان منطقه و از جمله فلسطین وجود دارد، افزود: کشورهای ظالم در منطقه به دلیل آنکه به مردم خود متکی نیستند و به غیر از خدا توسل دارند در نقشه‌های شوم خود شکست خواهند خورد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عربستان سعودی و سایر هم‌پیمانانش هر چند که دم از اسلام و قرآن می‌زنند ولی چشم طمع به دشمنان اسلام دارند، عنوان کرد: اینها ماندگار نیستند و شک نداریم که به یاری خدا کمتر از یک دهه با حرکت جدیدی که در منطقه شکل می‌گیرد بساط ظلم و جور برچیده خواهد شد.

*استراتژی جمهوری اسلامی در حمایت از  کشورهای مظلوم درست و منطقی است

وی با بیان اینکه امید است که در چنین شرایطی هزینه مادی و معنوی برای کشورهای مسلمان کمتر باشد، ادامه داد: استراتژی جمهوری اسلامی ایران در برابر کشورهای مظلوم و ظالم درست و منطقی است و مردم هم باید مراقب باشند و عمیق‌تر مطالعه کنند.

رنجبرزاده با بیان اینکه مردم باید از استراتژی جمهوری اسلامی پشتیبانی داشته باشند و مسائل پیش آمده در منطقه را جدی قلمداد کنند، افزود: عزت و آبروی کشور در گرو مقاومتی است که ایران در برابر دشمنان تا امروز آن را ادامه داده است.

وی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی لحظه‌ای از مواضع خود عقب‌نشینی کند به معنای آن است که تمام پیکره و اسکلت بنای ساخته شده بر سر مردم فروخواهد ریخت، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی فقط یک ویرانه باقی خواهد ماند و لذا باید مراقب باشیم، هرچند جمهوری اسلامی از مواضع ضد استکباری خود دستبرنخواهد داشت.

*مقاومت مردم مسلمان منجر به شکست دشمنان خواهد شد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام آحاد باید تحلیل عمیقی از موضوعات پیش آمده در منطقه داشته باشند، افزود: مقاومت ملت‌های مسلمان قطعاً شکست دشمنان را در پی خواهد داشت و به فضل الهی ما پیروز خواهیم شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اگر مردم دچار دوگانگی و ضعف در تصمیم‌گیری شوند دچار مشکل خواهیم شد، خاطرنشان کرد: نباید پشتیبانی ما از ملت‌های مظلوم منطقه از بین رود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.