سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد این تیم آماده سفر به خرمشهر برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی است.

عبداللهی: آماده سفر به خرمشهر هستیم/ حاضر نشدند یک روز بازی ما را به تعویق بیاندازند

به گزارش قدس آنلاین، در خصوص اینکه آیا تصمیمی برای بازی فینال جام حذفی اتخاذ شده است یا خیر اظهار داشت:تیم ما در حال تمرین کردن است و ما کارمان را انجام می دهیم. این شایعاتی که به راه افتاده تاثیری روی روند تمرین کردن ما ندارد و ما با قدرت برای برگزاری بازی فینال کارمان را ادامه می‌دهیم.

وی افزود:شفر کارش را انجام می‌دهد و تحت تاثیر این مسائل نیست، ما بعد از این بازی با ذوب‌آهن یک مسابقه مهم داریم و باید برای آن بازی آماده شویم.طبیعتا ما برای فینال جام حذفی برنامه ریزی کردیم و بلیت و هتل رزرو کردیم و کارمان را انجام خواهیم داد.

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد:اگر یادتان باشد ما برای تعویق بازی‌های لیگ چون فینال حذفی را در پیش داشتیم به مشکل خوردیم و اجازه ندادند بازی ما عقب بیفتد.ما یک روز از سازمان لیگ فرصت خواستیم اما چون فینال جام حذفی در پیش بود اعلام کردند نمی‌شود برنامه را به هم زد، حالا هم طبق همان برنامه برنامه ریزی کردیم.

عبداللهی در پایان در خصوص اینکه اگر خونه به خونه در فینال بازی نکند قهرمانی استقلال با این شرایط زیر سوال نمی‌رود گفت: فعلا به آن شرایط فکر نکردیم و هر وقت چنین اتفاقی افتاد نظر می‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.