شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تصمیم ترامپ منجر به انسجام ملی و تقویت تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی خواهد شد و یک بازیکن بازی برهم زن به نام آمریکا از بازی خارج شد که باید این اقدام را به فال نیک گرفت.

تصمیم ترامپ موجب انسجام ملی و تقویت تولید داخلی خواهد شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: یک بار دیگر آستین استکبار و استبداد این بار از آستین ترامپ بیرون آمد اما خوشبختانه مقام معظم رهبری و پس از ایشان رئیس جمهور این موضوع را پیش بینی کرده بودند که شعار امسال مقام معظم رهبری گواه همین مسئله است.

وی افزود: پس در این شرایط باید حمایت جدی از کالای ایرانی و تولیدات داخلی صورت گرفته و همواره اقتصاد مقاومتی سرلوحه امور باشد.

عباسی خاطر نشان کرد: در خصوص مسئله ارز هیچ نگرانی نیست و هر مقدار ارز برای صادرات، واردات و دانشجویان نیاز باشد دولت تأمین خواهد کرد.

عباسی اظهار کرد: شرکت های اروپایی منافعی در ایران دارند و قطعا به راحتی از منافع خود دست نمی کشند، البته در این بین ممکن است آمریکا منافع این شرکت ها را تأمین یا آنها را تهدید کند که از ایران دست بکشند.

استاندار گفت: یک بار دیگر اقتصاد مقاومتی را تقویت خواهیم کرد و باید همواره این مسئله مد نظر باشد که چه آمریکا چه روسیه و چه کشور چین هدفشان ضربه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تصمیم ترامپ منجر به انسجام ملی و تقویت تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی خواهد شد و یک بازیکن بازی برهم زن به نام آمریکا از بازی خارج شد که باید این اقدام را به فال نیک گرفت.

عباسی گفت: آمریکا به دنبال منافع اقتصادی و منافع سیاسی در سر تا سر دنیا است و همواره در پی این است که از حضور ایران در کشورهای منطقه جلوگیری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.