سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه از کمیته اخلاق برای رسیدگی به یک پرونده متعجب است، به صحبت‌های سرمربی تیم ملی و توهین ها در فضای مجازی واکنش نشان داد.

پاسخ قلعه‌نویی به صحبت‌های کی‌روش/ شاید ندانند پدرشان کیست!

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی درباره بازی امروز ذوب آهن و استقلال گفت: این بازی سختی است و نگاه عاشقی و مسئولیتی است. نیمه اول این بازی در اصفهان تمام شده است. در بازی امروز هدف اولمان این است که به گل برسیم. برای همین ترکیبمان را هجومی تر در نظر گرفته ایم.

وی درباره صحبتهای کی روش مبنی بر اینکه از اظهارات قلعه نویی شگفت زده شده است و اینکه زمان ارسال لیست تیم ملی تمام شده بود، تصریح کرد: از آقای کی روش خواهش می کنم اگر می خواهد صحبتی کند این چیزها را در نظر بگیرد. زمان بندی ارسال لیست تیم ملی را می دانم ولی کی روش می توانست لیست را ارسال کند و بعد اعلام کند. فکر کنم چون کی روش به ریز مسائل توجه ندارد به مصاحبه ام توجه نکرده است. گفتم که اعلام لیست را بعد از بازی ما می گذاشت و اتفاقی نمی افتاد.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است اعلام لیست تاثیری در روحیه بازیکنان تیمش دارد؟ گفت: بالاخره یکسری بازیکنان در تیم ما سال خوبی داشتند. کی روش حق دارد هر بازیکنی که دوست دارد انتخاب کند. ما که نمی توانیم در کارش دخالت کنیم ولی بعضی از بازیکنان برای خودشان شانسی را برای دعوت به تیم ملی قائل بودند. شاید بازیکنان ما فکر می کردند یک نیم نگاهی به لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا هست؛ الحمدالله این نیم نگاه هم به ذوب آهن نبود و فقط یک نماینده در تیم ملی داریم. چون بازی حساسی است، بازیکنان استقلال از نظر روحی و روانی بالا می روند و بازیکنان ما افت می کنند.

قلعه نویی در خصوص اینکه گفته می شود بازی با استقلال آخرین حضور شما روی نیمکت ذوب آهن است و پیشنهاد سپاهان و تراکتورسازی مطرح شده است؟ گفت: تمام فکر و ذکرم مسائل ذوب آهن بوده است و وجدانا به چیز دیگری فکر نکرده ام. برنامه ای به ذوبی ها داده ایم. امسال سال خوبی برای من بود. نقطه تاریک ما نیم فصل اول و چند نفری بودند که امیدوارم کمیته اخلاق زودتر به این مسئله رسیدگی کند تا مسائل روشن شود و مردم مشکلات نیم فصل اول ما را بدانند. مثل مشکلاتی که در استقلال داشتم.

سرمربی ذوب آهن یادآور شد: از تورک و کمیته اخلاق تعجب می کنم که بر اساس صحبت‌های کریم بوستانی و هاشم بیگ زاده به یک پرونده مسئله رسیدگی نمی کند. برایم جای سئوال است. چرا به آن پرونده ورود نمی کند. بیگ زاده و بوستانی حرف‌های زیادی زده اند. آن پرونده اظهر من الشمس است.

قلعه نویی با بیان اینکه دو روز پیش هم در کمیته اخلاق و در ارتباط با بازیکنان ذوب آهن یک جلسه ای بوده و یکسری مسائل روشن شده است، افزود: در مجموع در اصفهان آرامش است و می توان کار را خوب انجام داد. اگر برنامه من انجام شود حتما در خدمت ذوب آهن هستم ولی اگر نباشد به گزینه های دیگر فکر می کنم. دعا می کنم تراکتور و سپاهان به روزهای خوبشان برگردند.

وی که با رادیو جوان گفتگو می کرد در خصوص هجمه هایی که به وی بعد از بازی رفت ذوب آهن و استقلال شد، گفت: می خواهم یک شعر بخوانم: گر مرید راه عشقی فکر بدنامی نکن. اینجا عشق یعنی خداوند. اگر کار و راهت برای خدا باشد دیگر مهم نیست این و آن چه می گویند. آنجایی که کار می کنیم و نانی که به خانه می بریم، ناموس ورزشی ما می شود. باید با تمام وجودمان کار کنیم. متاسفانه چند نفر در فضای مجازی آنچه در شان خودشان و خانواده‌شان است را به من گفتند. البته آنها خانواده ندارند و اگر هم داشته باشند شاید درست و حسابی ندانند پدرشان کیست!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.