کرج- رییس هیئت ورزش بیماران خاص وپیوند اعضاء استان البرز با بیان اینکه نیاز داریم تا ظرفیت های خدماتی خود را به جامعه بیماران خاص البرز معرفی کنیم گفت: ۵۰۰ نفر در غالب ۶ گروه بیماران خاص با این هیئت همکاری می کنند.

نیازمند یک سالن اختصاصی هستیم/مشارکت ۵۰۰ بیمار خاص البرزی در فعالیت های ورزشی

رضا رودگر در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بیماران هموفیلی، همودیالیز، ام اس، پیوند اعضا، تالاسمی و دیابت گروه های تحت پوشش این هیئت ورزشی در سطح استان هستند.

وی افزود: سال گذشته با برگزاری همایشی اقدام به شناسایی حدود ۵۰۰ نفر از این جامعه کردیم و خوشبختانه این مجموعه در برنامه های فرهنگی ورزشی هیئت استان مشارکت مستمر دارند.

رودگر با بیان اینکه تا دو سال پیش البرز جایگاهی درمیان استان های فدراسیون بیماری های خاص نداشت گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توانستیم در ارزیابی سال ۹۶ استان ها رتبه پنجم را کسب کنیم.

رییس هیئت ورزش بیماران خاص وپیوند اعضاء استان البرز تصریح کرد: در تلاشیم با اجرای کامل برنامه ها و برنامه ریزی بهتر البرز را به جمع ۳ استان برتر کشور برسانیم.

رودگر با اشاره به اینکه رشته های ورزشی بیماران خاص از نوع غیربرخوردی است گفت: در برخی رشته ها مثل بیماران هموفیلی وهمودیالیز دو رشته ودر بخش پیوند اعضا ۱۲ رشته فعالیت می کنند.

وی از امضای تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون بیماری های خاص و۶ فدراسیون دیگر در سال ۹۵ خبردادو گفت: در این راستا هیئت های استانی نیز همکاری لازم را با ما داشته اند و در سایه همکاری مشترک با آنها اعزام ها به مسابقات کشوری انجام شده است.

رودگر با تاکید براینکه جمعیت قابل توجهی در استان در دایره بیماران خاص حضور دارند گفت:خیلی از این افراد از برنامه ها و فعالیت ما بی خبر هستند که در این راستا نیاز است رسانه های گروهی از جمله صداوسیمای مرکز البرز ما را یاری دهند.

وی اختصاص یک سالن برای توسعه فعالیت این هیئت ورزشی را یک ضرورت دانست و گفت: دفتر اداری هیئت استان نیز در مجموعه انقلاب واقع شده که خیلی دسترسی مناسبی ندارد و قول هایی از مسئولان استان گرفته ایم تا در مجموعه ورزشی شریعتی فضایی اداری دراختیار هیئت قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.