کرج- شصتمین جلسه شورای شهر کرج در حالی برگزار شد که بازهم خبری از انتخاب شهردار نیست و به گفته رییس شورا بررسی آن با حضور اعضای هیئت حل اختلاف صورت خواهد شد.

ورود  هیئت حل اختلاف به موضوع انتخاب شهردار کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در این جلسه که صبح امروز یکشنبه برگزار شد در آغاز رییس شورای شهر کرج با اشاره به درخواست‌ها و مکاتبات صورت گرفته‌ از سوی اعضا گفت: در اسرع وقت جلسه‌ای با حضور هیات حل اختلاف استان و فرماندار کرج و با موضوع انتخاب شهردار برگزار می شود.

محمد نبیونی افزود: در خصوص نتیجه‌ استعلام نامزد معرفی‌شده برای تصدی پست شهردار این مهم در در جلسه‌ ای غیرعلنی مطرح می شود.

این اظهارات رییس شورای شهر کرج با واکنش برخی اعضا  وتذکرات قانونی آنها روبرو شد.

رحیم خستو واکبر سلیم نژاد در تذکری مشابه عنوان کردند شورای حل اختلاف مجاز به ورود به اختلاف نظر میان شورای شهر و فرمانداری است و امکان وارد شدن به اختلافات میان اعضای شورای شهر را ندارد لذا نوعی بدعت در کار شورا محسوب می شود.

عباس زارع دیگر عضو شورای شهر کرج نیز خواستارملاک ومبنا قرار گرفتن قانون شد و گفت: موضوعاتی چون دعوت از افراد مختلف، نحوه دعوت و شکل علنی یا غیر علنی بودن جلسات باید وفق قانون باشد.

خلیلی اردکانی از اعضای شورای شهر نیز در تذکری خواستار بررسی دستور جلسات بر اساس فوریت ها شد و گفت: طرح دوفوریتی انتخاب شهردار در چندین نوبت از دستور جلسه خارج شده است.

علیرغم تذکرات قانونی و انتقادهای برخی اعضا رییس شورای شهر وارد دستور جلسه شد تا فرایند انتخاب شهردار با ورود احتمالی شورای حل اختلاف ومسئولان شهرستانی واستانی شکل جدیدی پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.