همدان - مسوول کمیته وقف و نذر آستان قدس رضوی در استان همدان از یک هزار و ۶۰ بسته حمایتی توسط آستان قدس رضوی در بین نیازمندان استان همدان خبر داد.

توزیع یک‌هزار بسته حمایتی در همدان توسط آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، محمود مسگریان در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های حمایتی آستان قدس رضوی در حسینیه مکتب القرآن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری در رسیدگی آستان قدس رضوی به امور نیازمندان و مستضعفان جامعه دفتر آستان قدس رضوی در استان همدان تلاش داشته که این بسته‌های حمایتی را در بین نیازمندان توزیع کند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال یک‌هزار و ۶۰ کالای حمایتی شامل ۱۱ قلم از اجناس ضروری زندگی شامل برنج، روغن، حبوبات، گوشت گوسفند، ماکارونی و سویا بین مستمندان استان همدان در حال توزیع است.

مسوول کمیته وقف و نذر آستان قدس رضوی در استان همدان با بیان اینکه سال گذشته برای توزیع این بسته های حمایتی در بین نیازمندان ۱۵۰ رأس گوسفند ذبح شد، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال نیز کمیته وقف و نذر آستان قدس رضوی در همدان برای این بسته‌های حمایتی تاکنون ۵۸ رأس گوسفند ذبح کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برای هر بسته حمایتی در راستای توزیع بین نیازمندان جامعه ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان هزینه شده که در مجموع در این مرحله برای این کالاهای حمایتی ۲۰۰ میلیون تومان هزینه از سوی خیرین همدان و کانون‌های وقف و نذر محلات تأمین شده است.

مسگریان تصریح کرد: کار توزیع بسته‌های حمایتی آستان قدس رضوی آغاز شده و تاکنون ۴۵۰ بسته در شهرستان‌های استان و ۶۰۰ بسته در سطح شهر همدان در بین نیازمندان توسط خادم‌یاران در کانون‌های محلات و کمیته نذر و وقف تا پایان ماه رمضان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از این اقدام تسکین آلام و دردهای نیازمندان واقعی در جامعه است، بیان کرد: تمام تلاش ما بر این بوده که این بسته‌های حمایتی بین افراد نیازمندی که زیرپوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی اعم از کمیته امداد، بهزیستی و... نیستند، توزیع شود.

مسوول کمیته وقف و نذر آستان قدس رضوی در استان همدان اضافه کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال نیز اطعام ۶۰۰ نفر از ایتام توسط آستان قدس رضوی در استان همدان انجام می‌شود.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.