قدس آنلاین:مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهدگفت: نمایشگاه درحوزه های صنعت، معدن و فلزات عصر مرکز استان خراسان رضوی، گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه های بین المللی صنعت، معدن و فلزات در مشهد

علیرضا هوشنگ نژاد گفت: این چهار نمایشگاه بین المللی ۴ نمایشگاه بین المللی در حوزه صنعت، معدن و فلزات در مشهد مربوط به حوزه های صنعت، معدن و فلزات عصر دیروز طی مراسمی با حضور مسئولان استانی در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد گشایش یافت.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: این نمایشگاه ها شامل بیستمین نمایشگاه 'صنعت و اتوماسیون صنعت'، دوازدهمین نمایشگاه 'معدن و زمین شناسی'، چهاردهمین نمایشگاه 'ماشین آلات راهسازی عمرانی، ریلی و جاده ای' و دوازدهمین نمایشگاه 'فلزات، فولاد متالوژی و اهنگری' است.
معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی های شرکت های داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی در زمینه های ماشین و ابزارآلات صنعتی، معدنی و راهسازی و معدن، فولاد و صنایع وابسته هدف این نمایشگاه ها عنوان شد.
وی اظهار داشت: ۵۰ شرکت داخلی و نمایندگی های ۱۵ برند خارجی محصولات خود را در زمینه های یاد شده در ۶۰ غرفه این نمایشگاه به تماشا گذاشته اند.
وی گفت: در مدت برگزاری این نمایشگاه ها، هیات های تجاری کشورهای افغانستان و عراق نیز با حضور در نمایشگاه طی نشست هایی با تولیدکنندگان ایرانی در باره توسعه تجارت با یکدیگر گفت و گو خواهند کرد.
هوشنگ نژاد، برگزاری سمپوزیوم گپ فولاد و دوره نمونه برداری معدنی را نیز از برنامه های جانبی این نمایشگاه برشمرد.
نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و فلزات تا ۲۸ مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.